قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت:جنازه رژیم اشغالگر قدس را تشییع می کنیم و این رژیم به زودی نابود می شود و همان طور که امام سقوط جماهیر شوروی را پیش بینی کردند این مهم نیز تحقق می یابد.

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران؛سردار محسن انصاری قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران در مراسم تجلیل از جهادگران عرصه فرهنگ و هنر که در تالار وحدت برگزار شد،اظهار داشت: جنازه رژیم اشغالگر قدس را تشییع می کنیم و این رژیم به زودی نابود می شود و همان طور که امام سقوط جماهیر شوروی را پیش بینی کردند این مهم نیز تحقق می یابد.
 
وی ادامه داد: شهدا فرهنگ عاشورایی را بازتولید کردند و همین فرهنگ مقاومت باعث شد تا از تحریم، جنگ و محاصره اقتصادی عبور کنیم و همه موفقیت ها و پیشرفت های بزرگ ما در صحنه های علمی، پزشکی و موشکی مدیون خون شهداست.
 
قائم مقام بنیاد شهید یادآور شد: فرهنگ ایثار و شهادت و مقاومت باعث شده تا محور مقاومت در منطقه غرب آسیا در سوریه، لبنان ، عراق و یمن شکل بگیرد و جمهوری اسلامی در این منطقه پر تنش از امنیت کامل برخوردار است.
 
وی با اشاره به این که مستکبرین به دنبال ترویج اسلام آمریکایی به جای اسلام ناب و کاستن از ظرفیت مقاومت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران دارند،خاطرنشان کرد: آن ها در توطئه های خود موفق نخواهند شد و وظیفه ما این است که امام زمان (عج) و ولی فقیه خود را تنها نگذاریم.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار