دروازه بان ملی پوش منچستر سیتی معتقد است تمرکز بر روی ارائه بهترین بازی های ملی در تیم فوتبال انگلیس موجب ارتقاء کیفیت او شده است.

برنامه ریزی هارت برای بازی‌های تیم ملی انگلیسبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از یورو اسپرت؛ تیم‌های فوتبال انگلیس و لیتوانی 27 مارس در چارچوب بازی‌های انتخابی یورو 2016 به مصاف هم می‌روند و جوهارت تلاش می‌کند با ارائه بازی‌های درخشان همراه با منچستر سیتی جایگاه خود به عنوان دروازه بان اول تیم ملی این کشور را تثبیت کند. 

جو هارت گفت: در انگلیس دروازه بانان خوبی در اختیار داریم که هر کدام شایسته پوشیدن پیراهن شماره یک تیم ملی هستند، همه ما برای رسیدن به این هدف تلاش می‌کنیم و یکی از دلایل پیشرفت من در فوتبال باشگاهی، مبارزه برای حضور در عرصه ملی بوده است. مردم اغلب به نتیجه یک بازی و گلزن آن دیدار توجه می‌کنند اما فوتبال یک بازی 11 نفره است و هر گلی که به ثمر می‌رسد همه 11 بازیکن تیم در آن نقش داشته‌اند. 

لازم به ذکر است، اگر انگلیس موفق به پیروزی در برابر لیتوانی شود دارای رکورد 100درصد صعود به بازی‌های یورو در طول تاریخ برگزاری این رقابت‌ها خواهد شد. پس از بازی مقابل لیتوانی، تیم ملی انگلیس 4 روز بعد به ایتالیا سفر می‌کند و در آن دیداری که میان 2 تیم برنامه ریزی شده، جو هارت پنجاهمین بازی ملی خود را برای سه شیرها انجام خواهد داد. 

*ناستاسیچ: سیتی هنوز امید قهرمانی دارد

ماتیا ناستاسیچ مدافع تیم شالکه سابقه بازی در تیم منچستر سیتی را هم داشته است و به اظهار نظر در مورد وضعیت این تیم پرداخت.

ناستاسیچ به حمایت از سیتی پرداخته و گفت: اختلاف 5 امتیاز با چلسی چیزی نیست که شاگردان مانوئل پیگرینی نتواند آن را جبران کند، من که هیچ نگران قهرمانی سیتی نیستم، آن‌ها چند سال پیش 8 امتیاز از منچستر یونایتد عقب بودند اما در نهایت موفق به قهرمانی شدند، کسب قهرمانی سیتی در فصل 2014-2015 چندان هم دور از انتظار نیست. در لیگ برتر انگلیس هر چیزی ممکن است.

به گفته ناستاسیچ اگر منچستر سیتی در جریان نقل و انتقالات تابستانی هوشمندانه عمل کند، فصل بعد هم دارای شانس قهرمانی خواهد بود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار