تبریز؛

مس سونگون عنوان سوم لیگ برتر فوتسال را از آن خود کرد

در هفته پایانی لیگ برتر فوتسال تیم مس سونگون با برتری خانگی مقابل ماهان تندیس قم عنوان سومی این رقابت‌ها را از آن خود کرد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز ،سوت هفته پایانی لیگ برترفوتسال باشگاه‌های کشور جمعه از ساعت 16 با 7 دیدار همزمان در شهرهای مختلف کشور دمیده شد که در یکی از این دیدارها تیم مس سونگون در خانه مقابل مهمانش ماهان تندیس قم به برتری 5 بر 3 دست یافت تا عنوان سومی این رقابت‌ها را از آنِ خود کند.

در این دیدار که در سالن پورشریفی تبریز برگزار شد این تیم میزبان بود که با گل محمد وزیرزاده از مهمان خود پیش افتاد اما برتری مسی‌ها چند دقیقه دوام نداشت و ماهان توسط علیرضا وفایی به یک گل زیبا رسید تا کار دو تیم به تساوی یک بر یک بکشد.

دقایقی بعد بازهم وزیرزاده بود که گل دوم خود و تیمش را وارد دروازه ماهان تندیس کرد تا میزبان بار دیگر پیشی بگیرد. این گل موجب شد تا مهمان برای زدن گل تساوی دست به حمله بزند و نه تنها گل تساوی را به ثمر رساند بلکه با اشتباه بازیکنان مس به گل سوم و برتری نیز رسید. مسلم اولادقباد زننده گل تساوی بخش تیمش بود و بابک نصیری بازیکن مس نیز گل سوم این تیم را به ثمر رساند.

شاگردان شمس که برای کسب مقام سومی نیاز مبرم به برتری در این دیدار خانگی داشتند به تلاش خود افزوده و موفق شدند 3 بار دیگر دروازه ماهان را فرو بریزند. ابتدا دیه‌گو داسیلوا بازیکن برزیلی و گلزن مس گل تساوی تیمش را به ثمر رساند و در ادامه نیز مسلم رستمی‌ها و حمیدرضا یوسفی به ترتیب گل‌های چهارم و پنجم مس را به تور دروازه ماهان چسباندند تا در نهایت مس سونگون پدیده این فصل لیگ برتر فوتسال این دیدار پرگل را با نتیجه 5 بر 3 به سود خود خاتمه دهد.

بدین ترتیب مس سونگون توانست در اولین حضور خود در لیگ برتر فوتسال با 45 امتیاز به مقام سوم این رقابت‌ها دست یابد. ماهان تندیس قم نیز با شکست امروز با یک پله نزول در جایگاه ششم ایستاد.

همچنین این دیدار رقابت علیرضا وفایی و مسلم رستمی‌ها برای کسب عنوان آقای گلی لیگ فوتسال بود که در پایان با گلی که هر دو بازیکن در این دیدار به ثمر رساندند هر دو بازیکن 24 گله شده و به همراه احمد اسماعیل پور بازیکن تیم گیتی پسند که در دیدار امروز تیمش هت‌تریک کرد، عنوان آقای گلی به طور مشترک به این سه بازیکن رسید. این در حالی است که 2 گل مسلم رستمی‌ها طبق اعلام باشگاه مس سونگون با اشتباه داوران و ناظران در این جدول گلزنان لیگ فوتسال نادیده گرفته شده است که در صورت تایید این دو گل مسلم رستمی‌ها به تنهایی عنوان آقای گلی را به خود اختصاص خواهد داد.

گفتنی است :در هفته بیست و ششم و پایانی این رقابت‌ها تیم تاسیسات دریایی تهران با تساوی یک بر یک مقابل میزبانش شهید منصوری قرچک با 51 امتیاز قهرمان شد و تیم گیتی پسند نیز علارقم برتری پرگل 8 بر 4 در برابر فردوسی مشهد با 50 امتیاز به مقام نائب قهرمانی بسنده کرد. این دومین قهرمانی پیاپی تیم‌های شمسایی در لیگ فوتسال بود.
انتهای پیام/ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.