معاون سیاسی وزیر کشور گفت: تلاش خواهیم کرد که همه کسانی که طبق قانون می‌توانند به عنوان داوطلب در انتخابات حضور یابند، ثبت نام کنند.

تلاش می‌کنیم همه داوطلبان طبق قانون برای انتخابات ثبت نام کنندبه گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های باشگاه خبرنگاران، مقیمی معاون سیاسی وزیر کشور در حاشیه نشست هم‌اندیشی دبیران احزاب با در وزارت کشور، در جمع خبرنگاران گفت: با نزدیک شدن به انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در سال 94، وزارت کشور طبق سنوات گذشته آن را برگزار خواهد کرد و از الان طبق برنامه زمان‌بندی،‌ برنامه خود را لحاظ می‌کند.

معاون وزیر کشور در امور سیاسی اظهار داشت: تلاش خواهیم کرد که همه کسانی که طبق قانون می‌توانند به عنوان داوطلب حضور یابند، ثبت نام کنند.

وی افزود: تلاش می‌کنیم مردم بتوانند در نزدیک‌ترین مکان محل زندگی خودشان رأی بدهند و انتخابات طبق قانون برگزار شود.

معاون وزیر کشور خاطرنشان کرد: تأیید داوطلبان توسط مراجع قانونی انجام می‌شود و تأیید نهایی هم توسط شورای نگهبان صورت می‌پذیرد.

وی با اشاره به اینکه شناسنامه‌داران برای حضور در انتخابات اعلام آمادگی کرده‌اند، تصریح کرد: بعد از آن که ستاد انتخابات شکل گرفت، کارگروه‌های مختلف چون تبلیغات، امنیت کار خود را شروع می‌کنند و بر اساس وظایف قانونی خود عمل می‌کنند.

وی اظهار امیدواری کرد: با حضور رسانه ملی در انتخابات و اطلاع‌رسانی‌هایی که برای مردم می‌کند، راه برای همه باز شود و کسانی که به هر دلیلی نتوانستند در انتخابات شرکت کنند، باید به مراجع ذیربط برای رسیدگی مراجعه تا به مشکل آن‌ها رسیدگی شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار