روزنامه صهیونیستی معاریو در گزارشی اعلام کرد ساکنان شهر سدیروت فردا در انتخابات شرکت نخواهند کرد.

به گزارش سرویس بین‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از روزنامه معاریو، اکثر ساکنان شهر سدیروت در نزدیکی نوار غزه به دلیل موشک های شلیک شده از غزه در انتخابات اسرائیل مشارکت نخواهند داشت.


این روزنامه در گزارشی اعلام کرد بیشتر ساکنان شهر سدیروت که طرفدار حزب لیکود هستند پای صندوق های رأی نخواهند رفت و افرادی نیز که در انتخابات شرکت می‌کنند، برگه سفید در صندوق‌ها خواهند انداخت.


معاریو علت اصلی تحریم انتخابات را وخامت وضع امنیتی و اقتصادی این
شهر می داند.


شمعون عومر از ساکنان شهر در این باره می گوید: "شرکت در این انتخابات هیچ فایده ای ندارد. به همین دلیل من تصمیم گرفتم کسی را انتخاب نکنم. انتظار ندارم از این انتخابات چیزی برای امنیت و اقتصاد ساکنان سدیروت حاصل شود. من نمی خواهم رأی دهم تا برخی افراد 50 هزار شیکل حقوق ماهانه دریافت کنند، در حالی که هیچ تسهیلاتی برای تقویت امنیت و اقتصاد شهر من داده نشده است."


در انتخابات گذشته میزان مشارکت درشهر سدیروت به 55 درصد رسید؛ اما هم اکنون و پس از جنگ اخیر در غزه که موشک های زیادی به سدیروت شلیک شد ساکنان این شهر احساس ناامیدی دارند و مخالف مشارکت در انتخابات هستند.


معاریو در ادامه به نقل از "ایلی مویال"  شهردار سابق سدیروت می نویسد تعداد کمی از ساکنان شهر به پای صندوق های رأی می روند و افرادی نیز که رأی می دهند آراء سفید به صندوق ها خواهند انداخت.


وی می گوید: معضل تهدید موشک های مقاومت علیه سدیروت همچنان باقی است و ساکنان سدیروت معتقدند این انتخابات هیچ فایده ای ندارد.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار