نتانیاهو قصد دارد با ترساندن صهیونیستها احتمال پیروزی حزبش را در انتخابات پارلمانی امروز افزایش دهد.

به گزارش سرویس بین‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از "رویترز،" "بنیامین نتانیاهو" -- نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی -- روز دوشنبه به صراحت اعلام کرد کشوری به نام فلسطین در زمان زمامداری او تأسیس نخواهد شد. نتانیاهو که سه دوره پیاپی نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی بوده و بر اساس آخرین نظرسنجی‌ها از "اسحاق هرتزوگ" -- نماینده ائتلاف چپ میانه اتحادیه صهیونیسم -- عقب افتاده است، تلاش می‌کند با مطرح کردن تهدیدهای امنیتی رژیم صهیونیستی این عقب‌ماندگی را جبران کند.


وی که پیش از این تلویحاً تشکیل کشور فلسطین را پذیرفته بود، دوشنبه دوباره دیدگاه همیشگی خود را بیان کرد و تهدیدهای منطقه‌ای را مهمترین علت مخالفت با شکل‌گیری کشور فلسطین دانست. نتانیاهو در مصاحبه‌ای با وب‌سایت صهیونیستی "ان‌آر‌جی" گفت: "هر کسی که برای ایجاد کشور فلسطینی اقدام کند و یا قصد داشته باشد از سرزمینهای فلسطینی عقب‌نشینی کند، فقط قلمرو اسرائیل را در قبال حملات تروریستی از دست خواهد داد. اگر دوباره انتخاب شوم، فلسطینی‌ها کشور مستقلی را که به دنبالش هستند در کرانه غربی، بیت‌المقدس شرقی و غزه به دست نخواهند آورد."


"اتحادیه صهیونیسم" نتانیاهو را متهم می‌کند با ترساندن صهیونیست‌ها از ایران و فلسطینی‌ها می‌خواهد افکار عمومی را از مشکلات اقتصادی و هزینه گزاف زندگی در سرزمینهای اشغالی منحرف کند. تا کنون هیچ حزبی نتوانسته است در انتخابات پارلمانی رژیم صهیونیستی اکثریت مطلق را کسب کند؛ به همین دلیل حزب پیروز مجبور است کابینه‌ای ائتلافی تشکیل دهد. انتخابات پارلمانی رژیم صهیونیستی امروز برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۷ ۲۶ اسفند ۱۳۹۳
نتانیاهو ، نخست وزیری تو افسانه سرزمین جعلی صهیونیست ها را به باد داد ، توجنایتکار و قصاب غزه هستی ، تو عامل شکست فضیحانه سپاه عظیم کفر جالوت در مقابل سپاه داودی غزه هستی ، عاقبت تو فنای در بدیختی و نکبت است مثل سپاه سامری . لعنت به تو روزی که بدنیا آمدی و روزی که دنیا از شر.جودت پاک خواهد شد .
Iran (Islamic Republic of)
امید
۰۰:۵۷ ۲۶ اسفند ۱۳۹۳
رژیم جعلی و کودک کش اسراییل باید محو شود و قدس شریف ازاد و کشور بزرگ فلسطین به پایتختی قدس شریف دوباره احیا شود و اشغالگرها باید بروند،زنده باد حماس و ملت مقاوم فلسطین.
آخرین اخبار