«روزهای بهاری» کاری از گروه معارف شبکه قرآن به تهیه کنندگی مرتضی طمقائیل با به تصویر کشیدن یادمان‌های عملیاتی (راهیان نور) به استقبال از بهارمی‌رود.

مرتضی طمقائیل تهیه کننده برنامه "روزهای بهاری" در گفتگو با خبرنگاررادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: برنامه "روزهای بهاری" در ایام نوروز به دلیل همزمانی با ایام فاطمیه ( س) با همکاری بسیج صدا و سیما و عوامل برنامه تهیه و تولید شده که تصاویری ازمناطق عملیاتی دفاع مقدس و یادمان عملیاتی در این مناطق به مخاطبان ارائه می‌شود.

وی با اشاره به پخش برنامه در ایام نوروز عنوان کرد: در برنامه "روزهای بهاری" سعی داریم هر روز یکی از شهدای قرآنی را به عنوان قاریان فعالی مبلغ و حافظان قرآن در مناطق عملیاتی جنوب کشور به مخاطبان معرفی کنیم.

وی اظهار داشت: " تلاوت‌های کوتاه" عنوان آیتم دیگری از این برنامه است که به صورت مستند هر روز به معرفی یکی از شهدای قرآنی می‌پردازد.

وی عنوان کرد: طرح ملی "چشمه‌های جاری" با همکاری نهاد‌های مختلف قرآنی کشور به میزبانی شبکه قرآن و رادیو قرآن برای ایام نوروز در نظر گرفته شده است.

وی در ادامه یادآور شد: بخشی از طرح ملی "چشمه‌‌های جاری" حفظ و قرائت سوره ملک است که در این برنامه در مناطق عملیاتی به علاقه مندان ارائه می‌شود.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار