وزارت كشور فرانسه اعلام كرد بیش از 1400 فرانسوی به گروه‌های تروریستی در سوریه ملحق شده‌اند

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از راشاتودی، بنابر اعلام وزارت كشور فرانسه 1422 فرانسوی با تروریست‌های سوریه همكاری می‌كنند و به شكل مستقیم و یا غیر‌مستقیم در جنگ این كشور دخالت دارند.

 آمارهای رسمی وزارت كشور فرانسه نشان می‌دهد 413 شهروند این كشور شامل بیش از 100 زن به سوریه سفر كرده و در عملیات‌  نظامی تروریست‌ها مشاركت دارند.

همچنین حدود 300 فرد دارای  گذرنامه فرانسوی در حال عزیمت به سوریه هستند. 260 نفر دیگر با سابقه همكاری در جنگ سوریه به فرانسه بازگشته و 360 فرانسوی ارتباط خود را با تروریست‌ها حفظ كرده‌اند. تاكنون 80 فرانسوی در عملیات‌ تروریستی سوریه كشته شده‌‌اند.

انتهای پیام/
برچسب ها: فرانسه ، تروریست ، سوریه ، داعش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
م شعبانی
۱۱:۵۱ ۰۲ فروردين ۱۳۹۴
فرانسه مهد دمکراسی و با 170 سال تجربه آن سقوط عجیبی در مدنیت و اخلاق دارد و اقدامات غیر انسانی این کشور بدبن شرح است ، کشتن میایونی مردم الجزایر ، کمک به شکل گیری اسرائیل ، تولید بمب اتمی و دادن آن به اسرائیل ، مانع حجاب در مراکز علمی ، دادن تسلیحات و مهمات به صدام برای برندازی حکومت ایران ، کمک به شکل گیری داعش و قتل عام مسلمانان ، بی اخلاقی در سراش و ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۵ ۰۱ فروردين ۱۳۹۴
فرانسوی ها ، هم از توبره می خورند و هم از آخور ، خودشان مهد آزادی خواهی معرفی می کنند ، اما عقب مانده ترین و ارتجاعی ترین رفتار ها را در قبال افراد آزادی خواه و مستقل دارند .
فرانسوی ها در بست در اسثمار صهیونیست ها هستند . این باعث شرمساری است که یک فرانسوی کاتولیک نوکر صهیونیست های عیسی کش باشد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۱ ۲۶ اسفند ۱۳۹۳
به نظر من سربریدن مسلمانان نیز کار نیروهای ضد مسلمان صرب می باشد.
لعنت خدا بر آنها باد
آخرین اخبار