رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: همچنان در حال مذاکره با حامی مالی قبلی باشگاه هستیم و هنوز وضعیت این مسئله مشخص نیست.

وضعیت مالی باشگاه هنوز مشخص نیست/اقدام کرار را یک طرفه قضاوت نمی‌کنم
کامران صاحب پناه، در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، درباره وضعیت حامی مالی باشگاه اظهار داشت: باید بگویم برای رسیدن به یک هدف مشخص مذاکرات بسیاری با حامی مالی قبل برگزار کرده‌ایم و هم اکنون نیز در حال مذاکرات جدید با اسپانسر قبلی باشگاه هستیم، اما هنوز  وضعیت حامی مالی باشگاه مشخص نیست  و در آینده به طور حتم این موضوع مشخص خواهد شد. 

وی درباره وضعیت درگیری اخیر کرار بیان کرد: درباره اقدام اخیر کرار این موضوع را از رسانه‌ها متوجه شدم و با توجه به اینکه از مسئله اتفاق افتاده هیچ گونه اطلاعی ندارم به همین خاطر یک طرفه قضاوت نخواهم کرد و نمی‌توانم اقدام این بازیکن را تایید یا اینکه وی را محکوم کنم چرا که این موضوع باید بررسی شود. 

وی درباره محرومیت 3 جلسه‌ای کرار نیز افزود: با توجه به رای صادر از کمیته استیاف درباره محرومیت کرار به طور کلی یک بار اعتراض خود را نسبت به این موضوع اعلام کردیم، اما همان طور که نظاره گر هستیم تجدید نظری صورت نگرفت و به همین خاطر باید منتظر به اتمام رسیدن حکم وی باشیم. 
  
صاحب پناه، درباره وضعیت توزی عنوان کرد: در حال حاضر وکیل حقوقی باشگاه برای رسیدگی وضعیت توزی در حال مذاکره با مقامات مسئول است و قرار است مطالبات این بازیکن از طریق مطالباتی که باشگاه در ‌AFC دارد؛پرداخت شود. 

رئیس هیات مدیره باشگاه درباره ساموئل عنوان کرد: با توجه به مشکلات مالی اخیر که در باشگاه وجود دارد، اما وضعیت این بازیکن نیز در حال رسیدگی است و در صورت رسیدن به مرحله نهایی رسمی اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار