از اول فروردین جشنواره نوروزی سعد آباد با حضور اقوام ایرانی و سوغات آن ها و با حضور هنرمندان کشور از ساعت 9 تا 7 بعد از ظهر آماده ی بازدید عموم است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران؛ یوسف منصورزاده مدیر مجموعه  سعدآباد طی نشست خبری خود با اصحاب رسانه اظهار داشت: شرایط مناسبی برای میهمانان و گردشگران نوروزی فراهم شده تا بتوانند در این ایام از این محیط تاریخی استفاده کنند.

وی افزود:تمام تلاش همکاران ما در جهت ایجاد شرایط مناسب و رفاه حال دوستداران فرهنگ کشور کلیه امکانات لازم را فراهم کرده ایم.

منصورزاده تصریح کرد: با توجه به اینکه این مجموعه تاریخ 120 ساله کشور است، تلاش داریم تا از این امکانات به خوبی در اختیار دوستداران فرهنگ باشد.

در ادامه این نشست یعقوبی دبیر اجرایی جشنواره در خصوص جشنواره نوروزی سعد آباد اظهار داشت: این برنامه در چندین بخش متفاوت برگزار خواهد شد از جمله سوغات و صنایع دستی ایران، عشایر و اقوام مختلف کشور و برنامه های سرگرمی و ... برگزار خواهد شد.

علاوه بر این حیدری رئیس روابط عمومی مجموعه تاریخی فرهنگی سعد آباد اظهار  داشت: مجمعه سعدآباد حدود 15 تا 16 هزار نفر بازدیدکننده در روز دارد.

وی افزود: یکی از امکانات جدید مجموعه سعدآباد، فروش بلیت الکترونیک است و علاوه بر این حدودد یک ماه است که نگارخانه سعدآباد افتتاح شده است که با استقبال زیاد هنرمندان و علاقه مندان روبه رو شده است.
برچسب ها: جشنواره ، نوروزی ، اقوام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار