مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: اکثر مسافران نوروزی از طریق راه زمینی وارد منطقه آزاد چابهار می‌شوند که همین امر موجب می‌شود از خدمات بیشتر رفاهی و مراکز خرید استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، حامدعلی مبارکی در خصوص این منطقه آزاد اقتصادی گفت: با تاکیدات مقام معظم رهبری به توسعه و پیشرفت "سواحل مکران"، آهنگ رشد و توسعه این دیار با وحدت هموطنان نظام مقدس جمهوری اسلامی سرعت گرفته و همچنین به واسطه اتخاذ سیاست‌های دولت تدبیر و امید رویکرد فرهنگی و فعالیت‌های اقتصادی منطقه دگرگون شده است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار در ادامه با اشاره به برنامه‌های نوروزی این منطقه برای گردشگران گفت: این سازمان با تشکیل ستاد نوروزی پذیرای میهمانان و گردشگران است و پیش‌بینی می‌شود با توجه به اتمام ایام فاطمیه در هفته آغازین 94 نسبت به سال‌های گذشته گردشگران بیشتری وارد این منطقه شوند.

وی در ادامه گفت: اکثر مسافران نوروزی از طریق راه زمینی وارد منطقه آزاد چابهار می‌شوند که همین امر موجب می‌شود از خدمات بیشتر رفاهی و مراکز خرید استفاده کنند.

مبارکی در ادامه به جاذبه‌های گردشگری این منطقه اشاره و بیان داشت: سواحل زیبای صخره‌ای "تیس" و امکان اسکان و شنا در آن،‌ روستای 2 هزار ساله تیس، تالاب‌ها، "قلعه‌ پرتغالی‌ها"، "مقبره سید غلام رسول"، غارهای قدیمی، کوه‌های مینیاتوری، اسکله‌های صیادی و تجاری و مراکز خرید ازجمله جاذبه‌های گردشگری چابهار به حساب می‌آید.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار در پایان خاطر نشان کرد: برگزاری جشنواره موسیقی و مسابقات فرهنگی، هنری و ورزشی با حضور افرادی سرشناس از دیگر برنامه‌های این منطقه در ایام نوروز است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار