هاشمی گفت: کلینیک‌های درمانی بیمارستانها در ایام کاری فعال هستند و متخصص مقیم به صورت شبانه روز در بیمارستان حضور دارند.

دکتر امیر هاشمی رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران گفت: در خصوص تمهیدات انجام شده برای اورژانس‌ها در ایام تعطیلات نوروز طبق دستورالعمل وزارت بهداشت به کلیه بیمارستانهای تحت پوشش اعلام شده که باید در تمامی این ایام متخصص مقیم وجود داشته باشد و کلینیک‌های درمانی در روزهای کاری فعال باشند. 

وی ادامه داد: به کلیه بیمارستان‌ها ابلاغ شده که در این ایام ساخت و ساز و بنایی را تعطیل کنند تا کاهش تخت به خصوص کاهش تخت اورژانس نداشته باشید. 

هاشمی با اشاره به این که در تمام ایام تعطیلات بازدید توسط مسئولین و بازرسین وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی از بیمارستان‌ها انجام می شود، عنوان کرد: اورژانس‌های پیش بیمارستانی هم آماده باش کامل هستند و 4 ایستگاه سلامت نوروزی در 4 شهرستان پاکدشت، ورامین، فیروزکوه و دماوند مستقر هستند تا هم اقدامات اولیه در صورت بروز مشکلی برای مسافران نوروزی را ارائه دهند و هم بروشورهایی آموزشی را در زمینه پیشگیری بین مسافران نوروزی توزیع کنند. 

وی خاطر نشان کرد: در کلیه بیمارستانهای تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی 51 متخصص مقیم در بیمارستان به صورت شبانه روز حضور دارند. 

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.