مربی سابق دروازه‌بان‌های پرسپولیس در خصوص عملکرد سوشا مکانی گفت: گل‌هایی که سوشا مکانی دریافت کرد بودار بود، معلوم بود که سوشا از موضوعی ناراحت است.

قلیچ: گل‌های که سوشا خورده بودار بود!/ سوشا مکانی دل چرکین استوحید قلیچ، در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، افزود:  به نظر می‌رسد که سوشا مکانی "دل چرکین" است و از یک مسئله‌ای ناراحت است، دو سه ماه پیش به پرسپولیسی‌ها گوشزد کردم که مکانی را به حال خود رها نکنید، اما توجه‌ای به صحبت‌های من نکردند.
قلیچ در ادامه عنوان کرد: پرسپولیسی‌ها نیلسون را کنار گذاشتند و سوشا مکانی را حفظ کردند. 

وی هم اکنون هیچ رقیبی ندارد و تک و تنها است بر این اساس گلهای سخت و پیش پا افتاده می‌خورد.

وی بیان کرد: گلر‌ی که همه توقع دارند برای تیم ملی انتخاب شود نباید از این گل‌های پیش پا افتاده دریافت کند. مکانی در گلهایی که دریافت کرد مقصر است. گل دوم النصری‌ها با اشتباه بچه‌گانه مکانی به دست آمد.

وی در ادامه عنوان کرد: معتقدم که اگر بازی ادامه می یافت پرسپولیس دو سه گل دیگر هم دریافت می‌کرد. به هر حال سوشا مکانی در بازی با النصر رضایت بخش  نبود.

قلیچ عنوان کرد: پرسپولیسی‌ها دو  بازی معمولی را در لیگ قهرمانان آسیا برنده شدند، اما بازی اصلی و مهم در این رقابت‌ها را به حریفشان واگذار کردند. پیشکسوتان به درخشان گفتند که عیار تیمت در این بازی مشخص می شود، اگر پرسپولیس می‌توانست النصر را در عربستان شکست دهد آن وقت پی می بردیم که درخشان یک مربی کار بلد است. 

قلیچ بیان کرد: شاید پرسپولیس تیم خوبی باشد، اما درخشان مربی این تیم نتوانسته انتظارات را برآورده کند. به هر حال مشخص شد که پرسپولیس یک تیم استاندارد نیست و نقاط فراوانی دارد.

پیشکسوت پرسپولیس تصریح کرد: درخشان شکست مقابل النصر را توجیه می کند. وی بیان کرده تیم من خسته بود و مسئولان پشت مرا خالی کردند در صورتیکه مطرح کردن چنین موضوعاتی توجیه شکست است، وی باید مردانه قبول کند که عملکرد خودش و تیمش  خوب نیست.

وی در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم پرسپولیس در سال جدید شرایطتش بهتر شود و بتواند دل هوادارا‌نش را شاد کند. 

انتهای پیام/

برچسب ها: تیم ، ورزش ، بازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار