قهرمان تیم ملی کایاک قایقرانی گفت: خودم را برای 3 کاپ جهانی که از اردیبهشت شروع می‌شود، آماده می‌کنم.

خودم را برای کاپ جهانی آماده می‌کنماحمدرضا طالبیان در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: تمرینات را از سه روز پیش، پس از بازگشت از پرتغال در تهران شروع کردیم و پس از تست گیری برای استراحت به منزل آمدم.

وی در مورد اردوی پرتغال گفت: این اولین اردوی تدارکاتی برون مرزی بود که زمان زیادی را ما در آن بودیم و ورزشکاران زیادی از کشورهای مختلف دنیا آمده بودند و تجربیات زیادی کسب کردیم و بار فنی این تمرینات خیلی خوب بود.

وی در ادامه بیان داشت: خودم را فعلا برای 3 کاپ جهانی که از اردیبهشت شروع می‌شود، آماده می‌کنم و طبق برنامه‌های فدراسیون که مقرر شده در تک نفره، چهار نفره و دو نفره برای مسابقات جهانی و آسیایی شرکت خواهیم کرد تا به کسب سهمیه المپیک برسیم.

وی در مورد اهدافش بیان داشت: هدف من کسب سهمیه است، چون 2 سهمیه باید در ایتالیا و اندونزی کسب کنیم و سپس خودمان را آماده حضور در مسابقات آسیایی کنیم.

طالبیان در مورد اردوی تدارکاتی جدید گفت: تمرینات را در سال جدید و از فروردین و زیر نظر مربی خودم ایرج اقلیمی شروع می‌کنم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: از 8 فروردین ماه تمریناتمان را مجدد شروع خواهیم کرد ولی در این مدتی که در منزل به سر می‌بریم، همچنان تمرینات خود را ادامه خواهیم داد.

طالبیان در ادامه بیان داشت: این سفر خیلی مقید بود و به شخصه تکنیک‌‌های خوب و جدیدی یاد گرفتم و با روش رقبای خود آشنا شدم.

وی در ادامه اظهار داشت: از فدراسیون به خاطر زحماتی که برای اعزام من کشیدند، متشکرم و امیدوارم که در آینده‌ای نه چندان دور به نتایج درخشانی دست پیدا کنم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار