رئیس سازمان بهزیستی گفت: رئیس جمهور به همراه وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی در نخستین روز بهار از خانه سالمندان پارسیان تهران و مرکز کودکان گل نرگس بازدید کردند.

رئیس جمهور از سالمندان پارسیان تهران و مرکز کودکان گل نرگس بازدید کردهمایون هاشمی، رئیس سازمان بهزیستی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران   ضمن تبریک سال نو به هموطنان با اشاره به برنامه های این سازمان در بهار 94 اظهار کرد: رئیس جمهور به همراه وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی به مناسبت حلول سال نو در مرکز سالمندان پارسیان  تهران حاضر شدند و از شماری از سالمندان این مرکز بازدید کردند. 
 
وی با اشاره به بازدید دوم ریاست جمهوری تصریح کرد: رئیس جمهور در بازدید دوم مرکز کودکان گل نرگس حاضر شد تا بهار 94 را در کنار کودکانی که به دلیل بی سرپرستی یا بد سرپرستی در این مرکز نگهداری می شوند سپری کند و خاطرات خوب در ساعات نخستین بهار 94 در ذهن کودکان این مرکز شکل بگیرد. 
 
هاشمی ضمن اعلام این خبر به برنامه‌های بازدید در بهار 94 اشاره کرد و گفت: عصر نخستین روز بهار 94 نیز از تعدادی خانواده بی بضاعت بازدید می کنیم. 
 
هاشمی با تاکید بر برنامه حمایتی بهزیستی گفت: بخشنامه ای به تمام کشور ابلاغ کردیم تا مسئولان، استانداران، فرمانداران و دیگر مقامات از خانواده های 3 قلو به بالا بازدید کنند و خوشبختانه در سال جدید، برنامه های حمایتی، بازدیدی در سراسر کشور اجرا می شود. 
 
انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار