معاون امور شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 5 از اجرای طرح آموزشی کمپین آسمان آبی، زمین پاک نمایشگاه بهترین‌ها از دور ریختنی‌ها در مدارس غرب تهران خبر داد.

رضا مددی معاون امور شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 5 در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  به اجرای طرح آموزشی کمپین آسمان آبی در مدارس غرب تهران اظهار کرد: تشویق و ترغیب شهروندان به مشارکت در اجرای کمپین آسمان آبی، زمین پاک مستلزم آموزش و آگاه سازی است که در همین خصوص برنامه های آموزشی با محتوای تفکیک پسماند اجرایی می شود.

مددی در ادامه با اشاره برگزاری نمایشگاه بهترین ها از دور ریختنی‌ها افزود: در همین راستا این طرح به منظور ترویج فرهنگ تفکیک مواد بازیافتی از مبدا و استفاده بهینه از مواد بازیافتی در چرخه تولید در مدارس غرب تهران اجرا می شود.

وی همچنین به اجرای طرح آموزشی به صورت محله ای و چهره به چهره تصریح کرد: با توجه به اهمیت موضوع با مراجعه آموزشگران بازیافت در مراکز آموزشی، دانش آموزان با نحوه تفکیک پسماند و همچنین حفظ محیط زیست آشنا می شوند.

معاون امور شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 5 در پایان گفت: برپایی نمایشگاه بهترین‌ها از دور ریختنی‌ها در مدارس، مهدکودک، خانه های اسباب بازی و سراهای محلات، توزیع بروشور،‌سی دی، کتابچه و پکیج‌های آموزشی بازیافت از دیگر اقدامات اجرایی است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار