سید مسعود طباطبائیان گفت: طی 10 سال گذشته برای اولین بار در سال 93 موفق به برگزاری مسابقات باشگاهی شدیم که خوش بختانه مورد استقبال قرار گرفت.

سید مسعود طباطبائیان رئیس انجمن بوچیا جانبازان و معلولین در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در رابطه با عملکردهای این انجمن در سال 93 و برنامه‌های پیش رو در سال 94 اظهار داشت: مسابقات باشگاهی با حضور 75 ورزشکار در قالب 10 تیم در بخش خانم‌ها و 13 تیم در بخش آقایان در بهمن ماه امسال برگزار شد. 

وی بیان کرد: در سال 93 اتفاق رخ داده که برگزاری مسابقات باشگاهی بود بسیار مهم و ارزشمند بود ولی در سال آینده برنامه‌های مهم‌تر و آموزنده تری را در نظر داریم. 

وی افزود: در سال 94 در نظر داریم تا برنامه‌های لیگ را ادامه دهیم و با توجه به در پیش بودن مسابقات مهر رضوی که مخصوص ورزشکاران زیر 25 سال است تلاش می‌کنیم تا نفرات مستعد و حائز شرایط مسابقات را برای حضور در این مسابقه معرفی کنیم. 

طباطبائیان ادامه داد: علاوه بر آمادگی سازی تیم برنامه ریزی کرده‌ایم تا مسابقات لیگ در مراحل بیش‌تری برگزار شود. و برای جلوگیری از مشکلات مسافت و جابجایی ورزشکاران، تصمیم گرفتیم تا مسابقات به صورت منطقه‌ای و در استان‌های همجوار برگزار شود. 

وی بیان کرد: برگزاری مکرر مسابقات و فعال نگه داشتن آن در طول سال باعث می‌شود این رشته از پیش معرفی شده و آمادگی اعضا را برای ورود به مسابقات برون مرزی تا حد زیادی افزایش می‌دهد. 

گفتنی است، مهم‌ترین و تنها مشکل عدم شرکت در المپیک و مسابقات برون مرزی نداشتن حمایت اسپانسر برای این انجمن است. 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار