علی اصغر هادی زاده گفت: مهمترین علل موفقیت بیشتر ورزشکاران در سال 93 مدیریت خوب فدارسیون و آمادگی بیشتر و کاملتر اعضای تیم بود.

علی اصغر هادی زاده معاون فنی هیات فدراسیون جانبازان و معلولین و رئیس انجمن دومیدانی در رابطه با موفقیت‌های کسب شده در دوومیدانی در سال 93 و برنامه‌های این فدراسیون به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: مهمترین موفقیت بازیکنان دومیدانی در سال 93 کسب 72 مدال رنگارنگ از مسابقات پاراآسیایی اینچئون کره جنوبی است.

وی ادامه داد: در سال 93 به خاطر حضور در مسابقات چه در رشته‌ی دوو میدانی و در رشته‌های دیگر و کسب 117 نشان رنگارنگ مورد تشویق APC قرار گرفتیم که این موضوع به تنهایی یک افتخار بزرگ برای هیات فدراسیون محسوب می‌شود.

وی بیان کرد: عملکرد هیات فدراسیون در سال 93 خیلی عالی بود زیرا در این سال روز 24 مهر با پیروی رئیس جمهور به عنوان روز پاراالمپیک ثبت شد.

هادی زاده در پاسخ به عملکردها و برنامه‌های فدراسیون در سال 94 عنوان کرد: هیات فدراسیون در سال 94 برنامه‌های مهمی دارد که از جمله آن می‌توان به گذاشتن المپیاد ورزشی برای جوانان زیر 25 سال با حضور 3000 ورزشکار از 31 استان در مشهد مقدس به مناسبت ولادت امام رضا(ع) به مناسبت ولادت امام رضا(ع) با عنوان مهر رضوی را نام برد و افزود: در سال 94 اردوهای برون مرزی برای آمادگی تیمها و کسب سهمیه و ورود آنها به پاراالمپی 2016 ریو را داریم.

هادی زاده در پایان خاطر نشان کرد: در رشته‌ی دو میدانی نیز مسابقات قهرمان کشوری داریم که زیر نظر IPC برگزار می شود و ورزشکاران ما باید سهمیه ی ورود به مسابقات جهانی قطر را که در آبان ماه برگزار می شود کسب کنند و بتوانند مقام اول یا دوم را به دست آورند که سهمیه‌ی مستقیم به پاراالمپیک ریو 2016 را کسب کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار