با تلاش ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر فرماندهي انتظامي استان اصفهان يك دستگاه كاميون كشنده ايويكو حامل مواد مخدر متوقف و در بازرسي از آن 235 كيلو و 500 گرمي ترياك كشف شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان سرهنگ" حسين حسين زاده"، جانشين فرمانده انتظامي استان اصفهان گفت: در دومين روز از نوروز 94 ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر استان در ادامه طرح هاي مقابله اي خود از عبور يك محموله مواد مخدر مطلع و بلافاصله موضوع را در دستور كار عملياتي خود قرار دادند.

وي افزود: ماموران اداره عمليات ويژه پليس مبارزه با مواد مخدر با اشرافيت كامل خود سرانجام يك دستگاه كاميون كشنده ايويكو حامل مواد مخدر كه از استان هاي جنوبي كشور به سمت استان قم در حركت بود را در محور ورودي اصفهان_ نائي شناسايي و متوقف كردند.

اين مقام مسئول عنوان داشت: در اين عمليات ماموران در بازرسي دقيق و تخصصي از خودرو مقدار 235 كيلو و 500 گرم ترياك كه به شكلي بسيار ماهرانه جاسازي شده بود را كشف كردند.

سرهنگ حسين زاده گفت: در اين زمينه راننده خودرو كه فردي اهل و ساكن استان هاي جنوبي كشور است به اتهام حمل اين مقدار مواد دستگير و جهت سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضائي شد.  

انتهای پیام/ز
برچسب ها: کشف ، تریاک ، درکامیون ، اصفهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.