معاون بهره‌وری اقتصادی اوقاف و امور خیریه کشور گفت: در برنامه ششم تحولات اقتصدی موقوفات کشور و تزریق اقتصاد مقاومتی بنگاه‌های اشتغالزایی موقوفات کشور راه‌اندازی می‌شود.

عباسعلی جعفری معاون بهره‌وری اقتصادی اوقاف و امور خیریه کشور در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه شهری باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه در برنامه ششم تحولات اقتصادی موقوفات با امامزادگان و بقاع متبرکه کشور و تزریق اقتصاد مقاومتی بنگاه‌های اشتغالزایی موقوفات راه‌اندازی می‌شود، اظهار کرد: با توجه به برنامه ششم و سرمایه‌گذاری و تحولات اقتصادی موقوفات کشور در مدت زمان پنج ساله لزوم ارتباط مستقیم و غیرمستقیم تحولات اقتصادی موقوفات امامزادگان و بقاع متبرکه کشور در دستور کار معاونت بهره‌وری اقتصادی اوقاف و امور خیریه کشور قرار دارد.

وی ادامه داد: بنگاه‌های اشتغالزایی موقوفات کشور با توجه به نوع کاربری موقوفات شامل موقوفات درمانی و بهداشتی، کشاورزی و ...، و نیات واقفان و متولیان در استان‌های کشور راه‌اندازی می‌شود.

جعفری تصریح کرد: هر موقوفه که وارد بنگاه‌های اشتغالزایی موقوفات کشور برای سرمایه‌گذاری آبادانی، تحولات اقتصادی و تزریق اقتصاد مقاومتی به صورت مستقیم و غیرمستقیم از موقوفات کشور بهینه‌سازی می‌شود.

وی در پایان گفت: کارگاه‌ها و بنگاه‌های اشتغالزایی به منظور فقرزدایی و محرومیت‌زدایی با احیا و درآمدزایی موقوفات امامزادگان و بقعه‌های متبرکه در استان‌های مختلف کشور تأسیس خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار