معاون امور فرهنگی کمیته امداد از اعزام 110 هزار تن از مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) به اردوهای زیارتی خبر داد و گفت: از میان این افراد 800 هزار تن سالمند بودند.

اکیر میرشکا معاون امور فرهنگی کمیته امداد در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه شهری باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اعزام 110هزار مددجوی کمیته امداد امام خمینی(ره) به اردوهای زیارتی، اظهار کرد: برگزاری اردوهای خانوادگی می‌تواند به عنوان یکی از مثمرترین روشهای تاثیرگذار آموزشی باشد.

وی ادامه داد: تجمیع اعضای خانواده در محیط اردوهای زیارتی فرصت مناسبی را جهت همدلی کاهش شکاف نسلی بین والدین و فرزندان و افزایش اثربخشی در آموزشها را فراهم می‌آورد.

میرشکا تصریح کرد: کاهش فاصله نسلی بین فرزندان و والدین افزایش امید به زندگی و آینده روشن و ترجیح نشاط و بالندگی در خانواده‌ها تحقق بالندگی و کارآمدی در خانواده با تقویت فرهنگ کار و تلاش و مسون‌سازی خانواده‌ها در برابر آفتها و آسیبها از جمله اهداف برگزاری این اردوها است.

معاون امور فرهنگی کمیته امداد خاطرنشان کرد: در سال 93، 110 هزار نفر به اردوی زیارتی مشهد مقدس اعزام شدند که از این میان 80 هزار سالمند برای نخستین بار به این سفر اعزام شدند هم چنین تعداد دانش‌آموزان شرکت کننده در اردوها سراسری 650/39 نفر بوده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۹ ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۶
سلام من یک سال که برای مشهد ثبت نام کردم ولی هنوز خبری نیست کمیته امداد می گوید باید خیریه هزینه اش را بدهد .خواهش می کنم اقدام کنید با تشکر از خوزستان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۱ ۱۵ فروردين ۱۳۹۶
سلام خسته نباشید من چند ساله که مشهد مقدس نرفتم کمیته امداد خرمشهر به ما زیاد برسی نمکند خواهشن به اونها بگویدبه ما رسیدگی کنند و یک دختر بچه مدرسه ای هم درم خواهشن به اونها بگوید به ما رسیدگی کنند
آخرین اخبار