رقیه اله کرمی گفت: دستاوردهای انجمن تیراندازی در سال 93 پرفروغ بود.

حضور در 3 رویداد برون مرزی اتفاق خوبی بودرقیه اله کرمی رئیس انجمن تیراندازی جانبازان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران و در مورد عملکرد این رشته در سال 93 و برنامه‌های آن در سال 94 اظهار داشت: 6 ماهه اول سال 93 روزهای پرکاری برای انجمن تیراندازی بود، برگزاری 8 مرحله اردوی آمادگی تیم برای حضور در 3 رویداد مهم و برون مرزی و برنامه ریزی برای کسب بهترین نتایج از این مسابقات از جمله اقدامات انجام شده در نیمه اول سال بود.

وی ادامه داد: خوشبختانه موفق شدیم از مسابقات جهانی لهستان، مسابقات جهانی آلمان و بازی های پارآسیایی اینچئون 5 نشان طلا، 6 نقره و 1 برنز بدست آوریم که این دستاورد بسیار خوبی برای تیم ملی تیراندازی به شمار می رود.

وی افزود:در نیمه دوم سال نیز در دومین دوره مسابقات آزاد تیراندازی شرکت کردیم که آخرین مرحله آن 21 اسفند ماه در تهران برگزار شد، ضمن اینکه لیگ باشگاهی در 2 دور رفت و برگشت به میزبانی ثامن الحجج و هیئت آذربایجان شرقی برگزار شد که جا داد از میزبانی خوب دور رفت و برگشت لیگ قدردانی کنم.

اله کرمی بیان کرد: برگزاری مداوم مسابقات داخلی به کشف نفرات جدید و استعدادهای برتر کمک می کند و این برای پشتوانه سازی تیم ملی بسیار حائز اهمیت است اگر چه با توجه به در پیش بودن مسابقات پارالمپیک نفراتی که شانس کسب خوش رنگ ترین مدال ها را داشته باشند به مسابقات کسب سهمیه اعزام خواهند شد اما باید در نظر داشت که در سال های آتی به تدریج نفراتی که استعداد خوبی دارند و در مسابقات رکوردارهای قابل توجهی به ثبت می رسانند، به بدنه تیم ملی افزوده خواهند شد.

وی اعلام کرد: به غیر از روال عادی برنامه های انجمن، در نظر داریم در سال آینده طرح یکسان سازی آموزش مربیان و داوران کشور را اجرا کنیم که انجام آن باعث می شود، آموزش و نیز داوری به شیوه یکسان به ورزشکاران و داوران منتقل شده و در مسابقات و همین طور اردوها با مشکل تفاوت شیوه های آموزشی و قضاوتی مواجه نشویم.

رئیس انجمن تیراندازی در خصوص اعزام اردوهای برون مرزی سال 94 و بهترین اتفاقات رخ داده در سال 93 گفت: در نظر داریم در دور رویداد برون مرزی مورد تایید IPC که امتیاز کسب سهمیه مستقیم پارالمپیک را دارند، شرکت کنیم که پس از بررسی ها مکان آن اعلام خواهد شد.

وی افزود: از نظر من علاوه بر کسب نشان های رنگارنگ از سه رویداد مهم برون مرزی سال 93، امکان حضور در این مسابقات و همکاری و مساعدتی که از سوی کمیته ملی پارا المپیک و فدراسیون تیراندازی شد، از بهترین اتفاقات امسال بود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار