معاون امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) از افزایش 45 درصدی مشارکتهای مردمی در این مجموعه خبر داد و گفت: این امر حاکی از اعتماد مردم به این نهاد است.

سعید ستاری، معاون توسعه مشارکتهای مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه رفاهی باشگاه خبرنگارانبا اشاره به افزایش 45 درصدی مشارکتهای مردمی در سال 93 اظهار کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) مبلغ یک میلیارد و 700 میلیون تومان را در جذب کمکهای مردمی داشته است.

وی ادامه داد: این کمکها در زمینه صدقات، زکات، وجوه امانی و کمکهای غیر نقدی بوده است.

وی تصریح کرد: در آمد این حوزه نسبت به سال 92 45درصد افزایش داشته که این امر حاکی از اعتماد مردم به این نهاد و مقالات گسترده‌ای که با کلیه گروه‌های هدف و مخاطبین وجود دارد.

ستاری، افزود: همه‌ی در آمدهای نقدی اشاره شده  از طریق مختلف از جمله واریز به حساب امداد، واریز به صندوقهای صدقات، شرکت در مناسبت‌ها و پایگاههای جمع آوری و شرکت در مراسم مختلف گلریزان دریافت شد.

معاون مشارکت‌های کمیته امداد امام خمینی تصریح کرد: بخشی از کمکهای از طریق مراکز نیکوکاری وابسته به این نهاد و مساجد با فرآیند‌هایی که ترسیم شده جمع آوری وصول می‌گردد و توسط معتمدین و خیرین در مراکز نیکوکاری و با نظارت این  نهاد تقدیم نیازمندان شد.


انتهای پیام/

برچسب ها: کمیته امداد ، زکات ، صدقات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار