رییس مرکز توسعه و پیشگیری بهزیستی کشور گفت:کارزار رسانه ای کاهش معلولیت های ناشی از حوادث رانندگی، روز گذشته به کار خود پایان داد.

مجید رضازاده، رییس مرکز توسعه پیشگیری بهزیستی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار رفاهی باشگاه خبرنگاران با اشاره به اجرای موفق طرح در نوروز 94 اظهار کرد:اطلاع رسانی و آگاه سازی مردم به منظور کاهش معلولیت در جامعه، یکی از رسالت های بهزیستی است که این مهم را در بخش های مختلف اجرا کرده آیم. 

وی تاکید کرد: از دوسال گذشته نیز آگاه سازی کاهش معلولیت های ناشی از حوادث رانندگی که بخشی از معلولیت ها را به خود اختصاص می دهد به منظور کاهش این آسیب آغاز کرده ایم.

وی افزود: خوشبختانه با ارزیابی نقاط قوت و ضعف این طرح در سال های گذشته، توانستیم امسال در قالب جدید و با عنوان کارزار رسانه ای کاهش معلولیت های ناشی از حوادث رانندگی در 11 استان اجرا کنیم.

رضازاده ادامه داد:طرح کارزار رسانه ای پیشگیری از حوادث رانندگی در روزهای 27، 28، 29 اسفند و 6 7 فروردین که بر اساس ارزیابی های انجام شده پر تردد ترین روزها براساس آمارهای سال گذشته اعلام شده است اجرا شد و مجریان طرح با توزیع ویژه نامه های آموزشی، بروشورهای چندمنظوره گردشگری و با همکاری رسانه های محلی اقدام به اطلاع رسانی به منظور کاهش سوانح رانندگی کردند.

رییس مرکز توسعه و پیشگیری بهزیستی گفت:این طرح با همکاری موسسه های مردم نهاد انجام می شود که این موسسه ها فعالیت خود را در استان های پر تردد تا پایان تعطیلات ادامه می دهند.

رضازاده در پایان گفت: کارزار رسانه ای که در حوزه اعتیاد موفق عمل کرده است در حوزه معلولیت ها نیز به کار گرفته آیم تا با اطلاع رسانی صحیح و گسترده در این زمینه، بتوانیم بخش عمده ای از معلولیت ها ناشی از حوادث رانندگی را کاهش دهیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار