رئیس پلیس آگاهی ناجا از تشدید طرح‌های عملیاتی در سال‌جاری خبر داد و گفت: تمرکز رسیدگی به پرونده‌های جرائمی که با خشونت همراه بوده از اولویت پلیس آگاهی ناجا است.

تشدید طرح‌های عملیاتی در سال‌جاری/ استفاده از افراد نخبه در کشف علمی جرم
سردار محمدرضا مقیمی، رئیس پلیس آگاهی ناجا در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران با اشاره به پیشرفت چشمگیر پلیس آگاهی در هویت یابی، اظهار کرد: بحثی را در موضوع "دی. ان‌.ای" در حال انجام هستیم تا بومی سازی کنیم و جواب هم گرفته‌ایم.

وی با اشاره به هواپیمایی که در قرقیزستان یا آنتونوفی که در حوالی تهران سال  گذشته دچار حادثه شد و سقوط کرد، افزود: همه اجساد را شناسایی و هویت یابی کردیم. در حال حاضر اجسادی که کشف می‌شود و هویت آن مشخص نیست را موفق به هویت یابی می‌شویم.

رئیس پلیس آگاهی ناجا با بیان اینکه از افراد نخبه و توانمند جامعه در جهت کشف علمی جرم بهره‌مند هستیم، ادامه داد: به سمت بومی سازی تجهیزات پیش رفته‌ایم ولی این بدین معنا هم نیست که اگر بومی سازی نکردیم از فلان تجهیزات استفاده نمی‌کنیم. بلکه به دنبال این مساله هستیم که از تکنولوژی روز دنیا استفاده کنیم و قاعدتا هر چه را بتوانم بومی سازی کرده تا وابستگی خود را به حداقل برسانیم.

وی با اشاره به اینکه قرارگاه مبارزه با سرقت برای سال ۹۴ نیز تمدید شد، بیان کرد: در این سال تشدید طرح‌های عملیاتی نسبت به سال گذشته را در نظر داریم همچنین تمرکز رسیدگی به پرونده‌های جرائمی که با خشونت همراه بودند در اولویت پلیس آگاهی ناجا است.

سردار مقیمی خاطر نشان کرد: ارتقاء آموزش و استانداردسازی رفتار کارکنان ناجا از اولویت‌های  دیگر پلیس آگاهی برای سال آینده است تا به نوعی افزایش سطح رضایت‌مندی مردم را در پیش داشته باشد.



انتهای پیام /
برچسب ها: حوادث ، خشونت ، جرم ، پلیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار