بیست روز اکران نوروزی و فقط یک میلیارد و ۷۶۰ میلیون تومان برای گیشه!

با گذشت نوزده روز از اکران نوروزی پنج فیلم، مجموع فروش فیلم‌ها فقط به یک میلیارد و 760 میلیون تومان رسید.

به گزارش خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران؛ با گذشت نوزده روز از اکران نوروزی پنج فیلم، تا تاریخ دهم فروردین ماه، مجموع فروش فیلم‌ها فقط به یک میلیارد و 760 میلیون تومان رسید.

فیلم سینمایی «ایران برگر» به کارگردانی مسعود جعفری جوزانی در نوزدهمین روز از اکران نوروزی در سال ۱۳۹۴ در تهران و شهرستان به فروشی معادل 625 میلیون و 769 هزار تومان دست یافت.

این فیلم  روایتی طنز از یک انتخابات محلی میان دو خانواده ثروتمند و یک فرد تحصیل کرده در یکی از روستاهای استان لرستان است. علی نصیریان، محسن تنابنده، گوهر خیراندیش، شهره لرستانی، حمید گودرزی، محمدرضا هدایتی از جمله بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

شهرام ناظری خواننده موسیقی ایرانی در بخش پایانی این فیلم سینمایی، آواز خوانده است.

«ایران برگر» توسط مسعود جعفری جوزانی و محمد هادی کریمی نوشته شده است و تهیه کنندگی این اثر سینمایی را فتح الله جعفری جوزانی بر عهده داشته است. این فیلم در سی و سومین جشنواره فیلم فجر در ۶ رشته بازیگر نقش اول مرد، بهترین چهره پردازی، بهترین فیلمبرداری، بهترین صدابرداری، بهترین طراحی لباس و صحنه و بهترین صداگذاری کاندیدا شد که در نهایت سیمرغ بهترین چهره پردازی به مهین نویدی رسید.

همچنین فيلم سينمايى «رخ ديوانه» به كارگردانى ابوالحسن داوودى و تهيه كنندگى بيتا منصورى بیش از سه هفته از اكران 541 ميليون و 838 هزار تومان فروش داشت.

اين فيلم در سی و سومین جشنواره بین المللی فيلم فجر نامزد دريافت يازده سيمرغ بلورين بود و موفق به دريافت جوايز بهترين فيلم، بهترين كارگردانى، بهترين صدابردارى، بهترين جلوه هاى ويژه بصرى و بهترين فيلم از نگاه تماشاگران شد.

طناز طباطبایی، صابر ابر، ساعد سهیلی، نازنین بیاتی، امیر جدیدی، سحر هاشمی، رضا آحادی، فرنوش آل احمد، بیژن امکانیان، گوهر خیراندیش و امیر محمد زند بازيگران «رخ ديوانه» هستند.

فیلم سینمایی «استراحت مطلق» به کارگردانی عبدالرضا کاهانی که این روزها در تهران و تعدادی از شهرستان ها روی پرده سینماها است به فروشی 438 میلیون و 551 هزار تومان دست پیدا کرد.

بازيگرانی چون ترانه عليدوستی، بابک حميديان، رضا عطاران، مجيد صالحی، فريده فرامرزی و اميرشهاب رضويان در این فیلم بازی می‌کنند.

فیلمنامه «استراحت مطلق» مشترکا توسط سعید قطبی‌زاده و عبدالرضا کاهانی نوشته شده و شیما منفرد آن را تدوین کرده است.

بنابراین گزارش فيلم سينمايى «طعم شیرین خیال» به کارگردانی کمال تبریزی و تهیه کنندگی محمد علی حسین نژاد به فروش 129 ميليون و 146 هزار تومان رسید.

این فیلم  نوعی کمدی رومانتيک است که در آن شيرين ماجرای آشنايی خود و خانواده اش با کسی که قرار است به خواستگاری او بيايد را برایتماشاگر روايت می کند.

در فیلم «طعم شیرین خیال»  بازیگرانی چون شهاب حسينی، نازنين بياتی، نادر فلاح، نازنين فراهاني، پريوش نظريه، مهدی حسينی بجستانی، عيسی يوسف پور نقش آفرینی کردند.

فيلم سينمايى «روباه» به کارگردانی بهروز افخمی و تهیه کنندگی محمد پیرهادی با فروش 24 ميليون و 948 هزار تومان پایین ترین رتبه اکران کسب کرد.

این فیلم در ژانر سیاسی یک موضوع کاملا اجتماعی دارد که مرتبط با مسائل امنیتی و جاسوسی در حوزه موضوع انرژی هسته‌ای است. 

از جمله بازيگران این فیلم می توان به حمید گودرزی، جلال فاطمی، مرجان شیرمحمدی، آرش مجیدی و بابک حمیدیان اشاره کرد.


منبع: سینما تیکت


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار