مديرعامل سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري اصفهان از مستقر شدن تیم های امداد و نجات در پارک كوهستانی صفه در راستاي تامين ايمني گردشگران و جلوگيري از بروز حادثه خبرداد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران اصفهان ،بهزاد بزرگزاد با اشاره به اين مطلب گفت: به منظور تامين ايمني گردشگران در كوه صفه علاوه بر ايستگاه اصلي آتش نشاني در اين محور ايستگاهي فرعي و اكيپ هاي امداد و نجات با تجهيزات مرتبط مستقر شده است. 

وي با اشاره به استقرار خودروهاي آتش نشاني در ۲۱ نقطه از شهر افزود: همچنين از طريق دوربين هاي مدار بسته معاونت حمل و نقل محل هاي پرترافيك شهر شناسايي و خودروهاي آتش نشاني در محل مستقر مي شوند تا در صورت بروز حادثه سريعتر در محل حاضر شوند. 

مديرعامل سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري اصفهان به استقرار ۱۰۰ نيروي آتش نشاني در باغ فدك اشاره و تصريح كرد: متاسفانه به دليل عدم آگاهي و سهل انگاري ميهمانان نوروزي براي گرم كردن چادر خود از گاز پيك نيك و ژل گرمايي استفاده مي كنند. 

بزرگزاد خاطرنشان كرد: بر اساس بررسي هاي علمي انجام شده در يك چادر ۸ نفره فرد مي تواند ۴ ساعت و ۳۶ دقيقه تنفس كند اما در صورت روشن كردن وسيله گرمايشي اكسيژن موجود در چادر سوزانده و به گاز co۲ تبديل مي شود كه بسيار خطرناك است.

انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.