بهشتی‌پور در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

اظهارات اردوغان همزبانی با صهیونیست‌هاست/ زمینه‌چینی دیرینه عربستان برای حمله به یمن

کارشناس مسائل بین‌الملل و هسته‌ای گفت: اردوغان به نظر من روی اسب باخته شرط‌بندی کرده و سعی می‌کند ایران را در افکار عمومی، متهم جلوه دهد و این سخنان برای ترکیه مصرف داخلی دارد.

اظهارات اردوغان همزبانی با صهیونیست‌هاست/ زمینه‌چینی دیرینه عربستان برای حمله به یمن
حسن بهشتی‌پور، کارشناس مسائل بین‌الملل و هسته‌ای در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران، درباره مذاکرات هسته‌ای اظهار داشت: وی با اشاره به زمینه‌چینی عربستان سعودی در یمن و پیگیری برای صدور قطع‌نامه‌های ضدیمنی از سال 2011 تاکنون اظهار داشت: اگر عربستان سعودی در یمن تجاوزی صورت داده، در گذشته توسط این کشور زمینه‌چینی شده است.

وی درباره اظهارات ضدایرانی اردوغان یادآور شد: اردوغان به نظر من روی اسب باخته شرط‌بندی کرده و سعی می‌کند ایران را در افکار عمومی متهم جلوه دهد و این سخنان برای ترکیه مصرف داخلی دارد.

*** اظهارات اردوغان همزبانی با صهیونیست‌هاست

کارشناس مسائل بین‌الملل و مسائل هسته‌ای گفت: اردوغان سیاست‌های شکست‌خورده خود را در سوریه توجیه می‌کند و این اظهارات همزبانی با صهیونیست‌هاست.

وی در پایان درباره این که آیا بیانه‌ یا توافق‌نامه در ژنو اتفاق می‌افتد یا خیر خاطر نشان کرد: بالای 80 درصد امکان دارد که این اتفاق بیفتد و مذاکرات هسته‌ای در مسیر خوبی پیش می‌رود که البته مطلوب ما 100 درصد نیست.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار