ملی پوش تیراندازی گفت: سال 93 پستی و بلندی‌های زیادی داشت ولی موفقیت در مسابقات همه سختی‌ها را از ذهنم پاک کرد.

نرجس امام قلی نژاد در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران درباره چگونگی سپری شدن ایام عید 94 افزود: قبل از هر چیزی امیدوارم سال 94 سال خوبی برای همه هموطنان عزیزم در سراسر کشور باشد و خانواده تیراندازی هم امسال را با موفقیت آغاز کنند.

اولین روز عید کجا هستید؟
 فدراسیون تا سوم فروردین برای تیم ملی اردو گذاشته است، امکان دارد در اولین روز عید ایران نباشم، ولی تصمیم داشتم به همراه خانواده به کربلا سفر کنم تا سال 94 را در این شهر مقدس تحویل کنیم.

در ایام عید به کجا سفر می‌کنید؟
بعد از اینکه از اردو برگشتم، می‌خواهم به شمال کشور بروم، چون اکثر دوستان و اقوام من در آنجا زندگی می‌کنند، دوست دارم از این فرصت استفاده کنم چون با توجه به برگزاری اردو‌ها و برنامه‌هایی که فدراسیون دارد، فرصتی برای دید و بازدید پیش نخواهد آمد.

آیا سال 93 سال خوبی برای شما بود؟
در سال 93 پستی‌ها و بلندی‌های بسیاری را پشت سر گذاشتم، از شیرینی‌های سال 93 موفقیت‌هایی بود که در مسابقات به دست آوردیم که نتایج زحمات و تلاشمان همه تلخی‌ها را در ذهن پاک می‌کند. از آغاز سال 93 شرایط مساعدی نداشتم ولی خوشبختانه با گذشت زمان، وضعیت روز به روز بهتر می‌شد.

نظر شما درباره سفره هفت سین عید چیست؟
سفره هفت سین در باور و اعتقاد همه ایرانیان نهادینه شده و هر سینی که در سفره هفت سین وجود دارد، نماد یک باور است و چه خوب که ما آغاز سال را با برکت‌های الهی آغاز می‌کنیم و جدا از این موضوع همه این‌ها انرژی مثبتی به ما می‌دهد تا با نگرشی تازه برگ جدیدی از زندگی‌مان را آغاز کنیم.

خاطره انگیز ترین عید شما چه سالی بود؟
یکی از خاطره انگیز ترین عید‌های من، عید سال 90 بود که به همراه تیر اندازان در اردو استرالیا بودیم و چون سفره هفت سین نداشتیم، هفت سینمان را با وسایل تیر اندازی ؟؟ و سیبل تزئین کردیم.

سیزده به در را چگونه سپری می‌کنید؟
ما معمولا سیزده بدر را در شمال هستیم. فکر نمی‌کنم جایی به زیبایی سواحل دریا و جنگل‌های آمل باشد. دریا و جنگل‌ همیشه برای من تداعی کننده بهترین خاطرات هستند. 13 عید برای همه ما یک روز خاص است که با همه‌ی روزهای زندگی فرق می‌کند، چون فرصت بسیار خوبی است که همه خانواده‌ و اقوام یک روز کامل کنار هم باشند.

یک دروغ سیزده بدری؟ 
مشکل فشنگ برای همیشه حل شد.

در پایان چه حرفی برای گرفتن دارید؟ 
فقط امیدوارم سال 94 سال خوبی برای همه مردم عزیز کشورم و خانواده‌ام باشد و سالی پر از موفقیت‌های ورزشی برای تیراندازان رقم بخورد و بتوانیم سهمیه‌های المپیک را کسب کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار