معاون اجتماعی نیروی انتظامی از شهادت سه تن از پرسنل ناجا در پی حمله افراد ناشناس به یکی از چادرهای نوروزی در استان خوزستان خبر داد.

حمله افراد ناشناس به چادر نوروزی نیروی انتظامیبه گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، سردار سعید منتظر المهدی در این باره گفت: در نخستین ساعات بامداد امروز سه تن از پرسنل ناجا طی حمله افراد ناشناس به یکی از چادرهای نوروزی در استان خوزستان به درجه رفیع شهادت رسیدند.

وی ادامه داد: پیگیریها در این خصوص با جدیت و به شکل ویژه ادامه دارد.

بر اساس گزارش خبرنگار ما این حمله ساعت 3 بامداد صبح امروز در منطقه حمیدیه به وقوع پیوسته است. این افراد ناشناس با به رگبار بستن چادر نوروزی پلیس از محل متواری می شوند.

بر اثر این تیر اندازی 3 سرباز نیروی انتطامی به شهادت و 2 مامور درجه دار نیز مجروح و سریعا جهت مداوا به مراکز درمانی اهواز منتقل شدند که حال عمومی آنها مساعد گزارش شده است.

موسوی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان خوزستان به باشگاه خبرنگاران گفت: مسببین این تیراندازی شناسایی شده و در اختیار مقامات قضایی و مردم شهید پرور قرار می گیرند.

گفتنی است، مراسم تشییع پیکر این شهدا روز شنبه ساعت ۱۰ صبح در شهرستان حمیدیه و با حضور مردم شهید پرور و مسئولان استانی و محلی برگزار می شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: حمله ، اشرار ، شهادت ، پلیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار