بازیگر سریال "شیدایی" گفت: بهترین خاطراتم مربوط به دورهمی‌های قدیمی است که همه خانواده همراه با عزیزانمان پای سفره هفت سین جمع می‌شدیم.

گلاره عباسی بازیگر سینما و تلویزیون در خصوص بهترین و بدترین اتفاق سال 93 در گفتگو با خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: بدترین اتفاق برای من جای خالی عزیزانی بود که از دست داده بودم و اتفاق خوب آن درخشش دو فیلمی بود که سال قبل داشتم. 
 
عباسی در خصوص عیدی دادن و گرفتن عنوان کرد: درست یادم نیست ولی احتمالا اولین عیدی را از دست پدربزرگم و مادر بزرگم گرفته‌ام، خودم نیز برای اولین بار به خواهرم، بهار عیدی دادم.  
 
بازیگر سریال "شیدایی" افزود: همیشه بهترین خاطراتم را از عیدهای قدیم دارم، زمانی که عزیزانمان را مثل پدربزرگ و مادربزرگ از دست نداده بودم. همه خانواده دور هم پای هفت سین جمع می‌شدیم.
 
وی عنوان کرد: من به هفت سین امسال صلح و صداقت را برای آرامش بیشتر اضافه می‌کنم.  
 
این بازیگر با اشاره به شرایط مردم جنوب کشور گفت: به نظرم مردم خوب و صبور جنوب کشور به ویژه مردم اهواز بهترین چهره سال 93 بودند که در این شرایط آب و هوایی مثل همیشه مهربان، صمیمی و صبور ظاهر شدند.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: امسال آرزو می‌کنم کارهایی ساخته شود که بیشتر از قبل جای سینما و تلویزیون را بین مردم باز کند و با ساخت آثار با محتوا و شریف، در عرصه جهانی، سینمای ما افتخار آفرین باشد. 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار