کارگردان «شیار 143» مهمان «روزگار مادری» می‌شود

تهیه‌کننده روزگار مادری گفت: به مناسبت ولادت حضرت فاطمه (س) روزهای پنج‌شنبه و جمعه ویژه برنامه زنده روزگار مادری با مهمانان ویژه به روی آنتن خواهد رفت.

مقداد مؤمن‌نژاد تهیه‌کنند‌ه‌ی تلویزیون در گفتگو با خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران، درخصوص برنامه روزگار مادری گفت: سال‌های گذشته برنامه‌ای با عنوان سین مثل سریال که با حالتی مسابقه‌ای به بررسی سریال‌های برتر می‌پرداخت داشتیم اما امسال به مناسبت ایام فاطمیه و همچنین ولادت حضرت فاطمه (س) تصمیم گرفتیم برنامه‌ای با رویکرد پرداخت به فیلم‌ها و سریال‌های مادر محور بسازیم.

وی در ادامه افزود: دلایل ماجرای انتخاب امیرحسین مدرس به عنوان مجری 1- بازیگر بودن و سواد رسانه‌ای او 2- راحت بودن کارگردانان و سینماگران با وی و 3- داشتن اطلاعات جامع و کافی راجع به شخصیت حضرت فاطمه‌ی زهرا (س) از سوی ایشان بود.

این تهیه‌کننده پیرامون چگونگی ویژه برنامه روزگار مادری خاطرنشان کرد: در روزهای پنج شنبه و جمعه ویژه برنامه‌ی روزگار مادری با مهمانان ویژه‌ای که کارگردان فیلم شیار 143 "نرگس آبیار" یکی از آنان است به روی آنتن خواهد رفت؛ پس از آن حدود دو هفته برنامه قطع خواهد شد و بعد از آن به مناسبت ولادت حضرت علی (ع) 15 قسمت با موضوع بررسی فیلم‌ها و سریال‌های پدرانه به روی آنتن خواهد رفت، طرح این برنامه را به شبکه یک داده‌ایم و منتظر موافقت آنها هستیم.

وی افزود: پیامک‌های زیادی برای پخش مجدد برنامه‌های نوروزی یادگار مادری داشتیم و به همین دلیل در ویژه برنامه ی خود که در آن اثری از فیلم و سریال نیست آیتم‌هایی از برنامه‌های گذشته‌مان پخش خواهیم کرد. خوشبختانه استقبال شایسته‌ای از این برنامه به عمل آمد زیرا دیدن هنرمندان در قالب واقعی و ارتباط آنها با خانواده و حرف‌های مادرانشان برای مردم جذاب است.

گفتنی است؛روزگار مادری به تهیه‌کنندگی مقداد مؤمن‌نژاد و مجید خواجه‌نژاد با اجرای امیرحسین مدرس در 20 قسمت 60 دقیقه‌ای از یک فروردین 94 به روی آنتن رفت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار