شرکت ملی گاز ایران بر اساس برنامه ریزیهای انجام شده، امسال ساخت تعدادی از ایستگاههای تقویت فشار گاز خط هشتم سراسری را آغاز می کند.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران؛ به نقل از روابط عمومی وزارت نفت، معاون وزیر نفت اظهار داشت: احداث خط ششم و نهم سراسری، ایستگاههای خط هشتم از جمله اولویتهای این شرکت است که از امسال احداث خط ششم سراسری و ایستگاههای خط هشتم آغاز می‌ شود.
 
حمیدرضا عراقی افزود: شرکت ملی گاز ایران برنامه‌ های مشخصی نیز در زمینه ساخت کارخانه مینی ال ان جی و گازرسانی به شهرها و روستاها از طریق سی ان جی دارد و تاکنون در چند نوبت فراخوان آن ارائه شده است.
 
وی یادآور شد: براساس این طرح، در فصل زمستان می‌توانیم از مینی ال ان جی و یا سی ان جی برای افزایش پایداری شبکه و گازرسانی به مناطق دوردست در نقاط تعریف شده بهره برد.
 
به گفته وی، در زمینه صادرات گاز نیز از اردیبهشت ماه امسال زیرساختهای لازم برای صادرات گاز به عراق فراهم و امکان ارسال پنج میلیون مترمکعب در مرحله نخست ایجاد می شود.
 
مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران ادامه داد: بر اساس برنامه ریزیهای تعریف شده، پارسال بهره برداری از خط دهم سراسری و چند ایستگاه تقویت فشار انجام شد.

انتهای پیام/
برچسب ها: خط لوله ، احداث ، گاز ، شهر ، روستا ، صادرات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار