سرمربی تیم ملی تکواندو گفت: چون در سال المپیک هستیم باید بهنام اسبقی را برای حضور در مسابقات انتخابی آماده کنیم.

مقانلو: اسبقی باید برای المپیک حفظ شود/ وزن پنجمی ها موافق انتخاب مربیان شدندبیژن مقانلو در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در خصوص شرایط تکواندوکاران اوزان چهارم و پنجم برای مسابقات جهانی روسیه عنوان کرد: بهنام اسبقی به دلیل مصدومیت با ارائه نامه پزشکی و انجام جراحی احتمالی نزد کادرفنی تیم ملی آمد و اعلام کرد که نمی تواند در مسابقات جهانی شرکت کند. به نظر می رسد او باید جراحی کند تا مصدومیتش برطرف شود. ما هم برای وزن چهارم منتظر مشخص شدن تکلیف محمد باقری معتمد هستیم چون او هم در تورنمنت هلند دچار مصدومیت شده است.

وی ادامه داد: قرار است فردا معتمد نامه پزشکی خود را ارائه دهد اما در هر صورت روز شنبه برای وزن چهارم تصمیم می گیریم که مسابقه انتخابی داشته باشیم و یا خودمان گزینش را از بین معتمد، علیرضا نصرآزادانی و مهرداد نورمحمدی انجام دهیم.

سرمربی تیم ملی تکواندو با اشاره به قرار داشتن تکواندو در سال المپیک گفت: به هر حال بهنام اسبقی رنکینگ خوبی در بخش المپیکی دارد و چون ما در سال انتخاب نفرات برای المپیک ریو قرار داریم باید اسبقی را حفظ کنیم تا او برای مسابقات انتخابی تابستان آماده شود.

مقانلو درباره انتخاب مسعود حجی زواره در وزن پنجم تیم ملی برای مسابقات جهانی روسیه تصریح کرد: می خواستیم تکواندوکاران وزن چهارم و پنجم تیم ملی را با هم معرفی کنیم اما شرایط به گونه ای دیگر رقم خورد. با موافقیت تکواندوکاران وزن پنجم، کادرفنی اقدام به انتخاب مسافر پیکارهای جهانی کرد و حجی زواره برای این مسابقات انتخاب شد چون او رنکینگ بالاتری نسبت به فرزاد عبدالهی و سیدمحمد رفیعی دارد.

او افزود: ما در نظر داریم با توجه به شرایط حساسی که برای المپیک وجود دارد نفرات دیگری را هم به رنکینگ المپیکی وارد کنیم و پشتوانه سازی داشته باشیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: تکواندو ، جهانی ، روسیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار