شهردار منطقه 13 تهران از حضور حدود یک میلیون نفر شهروند تهرانی و مهمانان طهران در بوستان جنگلی سرخه حصار همزمان با روز طبیعت خبرداد.

بازدید یک میلیون شهروند تهرانی از بوستان سرخه حصار در روز طبیعت
به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، هادی ذاکری شهردار منطقه 13 تهران با اشاره به تمهیدات در نظر گرفته شده برای پذیرایی از طبیعت گردان در روز طبیعت، افزود: همشهریان تهرانی و هموطنانی که همچنان مهمان طهران بودند با حضور در قطب تفریحی – گردشگری شرق پایتخت روزی خوب و خوش را در کنار خانواده و در آغوش طبیعت سپری کردند.

شهردار منطقه 13 از همدلی و همکاری بخش‌های مختلف برای خدمت به مردم در روز طبیعت خبر داد و گفت: همه امکانات و تجهیزات و خادمان مردم در شهرداری تهران و دیگر ارگانها و سازمانهای خدمات رسان در منطقه 13 همزمان با روز طبیعت در بوستانهای بزرگ و فرا منطقه ای قطب تفریحی گردشگری پایتخت بسیج شدند تا مردم روزی خاطره‌انگیز داشته باشند.

ذاکری افزود: خادمان مردم در نیروی انتظامی ، سازمان هلال احمر ، سازمان آتش نشانی و اورژانس  در روز سیزدهم فروردین در بوستان سرخه حصار مستقر بودند و هر چند به لطف خدا مصدوم و حادثه دیده ای در این روز وجود نداشت اما بیمارستان های بوعلی ، لواسانی و فجر نیز آماده ارایه خدمات به مصدومان احتمالی بودند.

شهردار منطقه 13 با بیان اینکه اكيپ هاي اداره بازيافت همزمان با روز طبیعت با حضور در پارك سرخه حصار و توزيع كيسه هاي زباله به شهروندان ، نسبت به جمع آوري و فرهنگ سازی  تفكيك زباله اقدام كردند، گفت: به منظور حفظ فضاي سبز و جلوگيري از شكستن درختان و آسيب زدن به فضاي سبز؛ علاوه بر تعبیه اجاق هاي آماده در بخش هاي مختلف پارك ، هیزم آماده نیز در اختیار طبیعت گردان حاضر در بوستان جنگلی سرخه حصار قرار گرفت.

ذاکری به حضور گسترده شهروندان در بوستان سرخه حصار اشاره و تاکید کرد: با حضور موثر ماموران راهور نیروی انتظامی شاهد عدم وجود گره‌های ترافیکی و حرکت روان و منظم خودروها در محدوده بوستان سرخه حصار و دیگر بوستان‌های سطح منطقه 13 بودیم.

شهردار منطقه 13 با بیان اینکه در چند نقطه از بوستان سرخه حصار و سایر بوستان های منطقه 13 از جمله پیروزی، نماز جماعت بر پا شد، گفت: توزیع بروشورهای فرهنگی و آموزشی با مضامین طرح خط سفید و کمپین آسمان آبی زمین پاک و تفکیک زباله و همچنین ارایه خدمات سلامت، پایش قند و فشار خون و مشاوره و برپایی مسابقه قران بخوانید و جازه بگیرید از جمله اقدامات حوزه امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 13 همزمان با روز طبیعت بود.

ذاکری در پایان از توجه و همکاری ویژه مهمانان طبیعت در حفظ محیط زیست و فضای سبز و آسیب نرساندن به بوستان‌ها از جمله بوستان جنگلی سرخه حصار قدردانی کرد و گفت: قطعا شهروندان بهترین حافظان طبیعت هستند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار