مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان گفت: در راستای مدیریت کردن منابع مالی و ایجاد کسب در آمد در هیئت های ورزشی استان، تفاهم نامه مالی منعقد می شود.

انعقاد تفاهم نامه مالی با هیئت های ورزشی در سال جاریبه گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران سنندج، حامد جولایی بااشاره به اینکه این تفاهم نامه صرفاُ یک تفاهم نامه مالی است،گفت:کمک ها و منابع مالی اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان به هیئت های ورزشی در طول سال در این تفاهم نامه در نظر گرفته شده است و در سه مرحله به آنان پرداخت می شود.

وی افزود: با واریز مبالغ از سوی اداره کل، هیئت های ورزشی می توانند این منابع را مدیریت کنند و در صورت کمبود اعتبارات این اجازه به آنان داده شده است که در آمد زائی کنند. 

مدیرکل دستگاه ورزش استان کردستان  با تدوین آئین نامه هیئت ها از سوی وزارت ورزش و جوانان بیان کرد: طبق این آئین نامه یکی از بندهای آن کمک مالی از ناحیه اداره کل ورزش و جوانان می باشد و هیئت های ورزشی نیز با رعایت مابقی مفاد آئین نامه می توانند کسب درآمد کنند. 

 جولایی گفت: مفاد و موارد طرح شده در هفته جاری از سوی کارشناسان ورزش حوزه معاونت توسعه امور ورزش اداره تدوین و به مرحله اجرا در خواهد آمد. 

 مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان در پایان افزود: نگاه دستگاه ورزش در سال 94 توسعه ورزش قهرمانی و همگانی و ایجاد یک نوع تحرک و فعالیت از سوی روسا و اعضای هیئت های ورزشی می باشد. 

انتهای پیام/ز
برچسب ها: انعقاد ، مالی ، کسب ، مرحله ، کردستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.