سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: من روی اصول خودم هستم و تا آخرش هم روی اصولی که اعلام کرده ام خواهم بود .

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران حمید درخشان سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از تمرین سرخپوشان گفت: امیدوارم بتوانیم با آمادگی کامل به مصاف النصر برویم و در حال حاضر در صددیم خودمان را برای این مسابقات آماده کنیم و بازی خوبی را به اجرا بگذاریم.

وی افزود: شناخت ما نسبت به بازی رفت بیشتر از تیم النصر است و امیدواریم نتیجه خوبی را بدست آوریم.

وی درباره حضور خود در کنار دروازه بانان پرسپولیس در تمرین امروز و اینکه گفته می شود از عملکرد نادر باقری ناراضی است اظهار داشت: این مسئله ربطی به ناراحتی من از کسی ندارد و با توجه به اینکه معده باقری خونریزی کرده است لازم بود که من در غیاب وی وظایفش را بر عهده بگیرم و با دروازه بانان کار کنم.

درخشان ادامه داد: لازم بود برخی از مسائل از جمله زاویه جاگیری دروازه بانان و دقت در زدن ضربه را به آنها گوشزد کنم و همانطور که گفتم این موضوع ربطی به ناراحتی من نداشت و کل تمرکزم را روی تمرین و دروازه بانان گذاشته بودم.

وی عنوان کرد: هوادارن حق دارند ناراحت باشند و باید بگویم آنها آزاد هستند که هر کسی را دوست دارند تشویق کنند، البته تمام این نفرات دوستان من بودند و خاطرات خوشی با همه آنها دارم و خوب است که یادی از این نفرات هم می شود.

درخشان در این خصوص که بر خلاف تصمیم صریح وی در ارتباط با مکانی مدیریت باشگاه پرسپولیس تصمیم قاطعی اتخاذ نکرده است افزود : من تصمیم خود را نسبت به این بازیکن اعلام کردم .اینکه مدیریت باشگاه این کار را انجام نداده باید دلیل این مساله را از خودشان بپرسید و وی در این باره توضیح دهد .

وی در خصوص سلفی گرفتن خانزاده هنگام تمرین عنوان کرد : من ندیدم اما اگر میدیدم به طور حتم نوع دیگری برخورد میکردم.

درخشان در این خصوص اگر مدیریت باشگاه تصمیم به بازگشت مکانی بگیرد وی چه تصمیمی اتخاذ میکند بیان کرد : هنوز کار به آنجا نرسیده است چرا که ما برخورد جدی خودمان را انجام داده ایم و اگر اتفاقی دیگری بیفتد آن موقع بهتر است تصمیم جدیدی اتخاذ شود .من روی اصول خودم هستم و تا آخرش هم روی اصولی که اعلام کرده ام خواهم بود .

سرمربی تیم پرسپولیس در پایان درباره انتقاداتی که رادیو از وی در ارتباط با فریاد هایش در کنفرانس مطبوعاتی بعد از بازی داشت افزود :من به کسی بی احترامی نکردم .حرف دلم را درباره موقعیت های فراوانی که از دست دادیم ، گفتم. به ما حق بدهید که زیر این همه فشار چنین حرکت های داشته باشیم چرا با توجه به شرایط پیش آمده اگر قرار باشد در این شرایط سکوت کنیم و بلند حرف نزنیم و کارهای دیگر انجام ندهیم، سکته می کنیم و می میریم.

انتهای پیام/
برچسب ها: درخشان ، فوتبال ، پرسپولیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار