هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال قطر - جام ستارگان - دیشب به پایان رسید.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ نتایج این دیدارها به شرح زیر است : 

القطر 2 - 1 الوکره 
- گل اول تیم القطر را حمدی حرباوی مهاجم تونسی به ثمر رساند.رضا قوچان نژاد مهاجم ملی پوش ایرانی تیم الوکره از دقیقه 68 به جای سباستین سائس آرژانتینی در ترکیب الوکره به میدان رفت.

السیلیه 3 - 2 ام صلال
- تونجای شانلی ترکیه ای هر دو گل ام صلال را به ثمر رساند.پژمان منتظری مدافع ملی پوش ایرانی 90 دقیقه در ترکیب ام صلال حضور داشت.

لخویا 3 - 3 الشحانیه 
- در این دیدار پربرخورد که داور را مجبور به نشان دادن یک کارت قرمز و 10 کارت زرد کرد ، مهرداد پولادی مدافع ایرانی 90 دقیقه در ترکیب الشحانیه حضور داشت و در دقیقه 6 کارت زرد گرفت.مسعود شجاعی هافبک ملی پوش ایرانی نیز از دقیقه 74 به جای کلاودیو واسکس آرژانتینی به میدان رفت.

السد 5 - 1 الغرافه 
- موریکوی و گرافیته دو مهاجم برزیلی السد زننده گل های چهارم و پنجم این تیم بودند.
در جدول لیگ برتر قطر تیم لخویا (هم گروه پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا) با 56 امتیاز در صدر است و تیم های السد (هم گروه فولاد خوزستان در لیگ قهرمانان آسیا) با 51 امتیاز دوم و الجیش با 44 امتیاز سوم هستند.

تیم الاهلی که سید جلال حسینی و مجتبی جباری را در ترکیب دارد با 35 امتیاز در رده ششم باقی ماند ، العربی که اشکان دژاگه را در اختیار دارد با 32 امتیاز به رده هفتم صعود کرد.ام صلال که پژمان منتظری را در اختیار دارد با 31 امتیاز در رده هشتم قرار دارد و تیم الوکره که رضا قوچان نژاد را در اختیار دارد با 20 امتیاز در رده 12 و الشحانیه که مهرداد پولادی و مسعود شجاعی را در ترکیب دارد با 18 امتیاز در رده 13 (ماقبل آخر) جای گرفته اند.

در جدول گلزنان لیگ برتر قطر آلن کالویی توکا مهاجم اهل دموکراتیک کنگو تیم الاهلی با 24 گل در صدر است و حمدی حرباوی گلزنی تونسی تیم القطر با 21 گل در رده دوم جای گرفته است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار