نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز در مصاحبه با چند شبکه تلویزیونی آمریکایی شرکت می‌کند.

به گزارش سرویس بین‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از "رویترز،" "بنیامین نتانیاهو" -- نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی -- در مصاحبه با شبکه "سی‌ان‌ان" عنوان کرد: از نمایندگان کنگره آمریکا خواهد خواست با آنچه وی "مسیر آسان تهران به بمب" نامید مقابله کنند. نتانیاهو امروز میهمان چندین شبکه تلویزیونی در آمریکا خواهد بود. وی به "سی‌ان‌ان" گفت با دو‌سوم از اعضای دموکرات و جمهوری‌خواه سنا و مجلس نمایندگان درباره ایران صحبت کرده است.

وی که همچنان از چارچوب توافق ایران و گروه 5 + 1 عصبانی به نظر می‌رسید، با تکرار ادعا‌های پوچ خود مدعی شد: "این موضوعی حزبی نیست. این موضوع فقط به اسرائیل مرتبط نیست. این معضلی جهانیست چون قرار است همه با مهمترین کشور تروریست عصرمان مواجه شوند؛ کشوری که زیرساخت‌های مورد نیاز نه فقط برای ساخت یک بمب هسته‌ای، بلکه برای ساخت چندین و چند بمب هسته‌ای را در آینده حفظ می‌کند."

نتانیاهو ضمن تقبیح چارچوب توافق ایران و گروه 5 + 1 مدعی شد: "تهران مسیر آسانی به بمب به دست می‌آورد. هنوز برای به دست آوردن توافقی بهتر و فشار آوردن به ایران برای به عقب برگرداندن برنامه هسته‌ایش زمان وجود دارد."

نتانیاهو به این نکته نیز اشاره کرد که درباره برنامه هسته‌ای ایران با اوباما یک ساعت تلفنی صحبت کرده‌است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
alireza
۰۸:۳۶ ۱۷ فروردين ۱۳۹۴
آروم تر! ماروترسوندی... دیگه چه خواهی خواست...!؟
قبل ازاون بگومافرارکنیم!راستی ماژیک قرمزت یادت نره!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۷ ۱۶ فروردين ۱۳۹۴
بمب های اتمی که برای بشریت خطرناک هستند ، در انبارهای رژیم جعلی صهیونیستی در سرزمین های اشغالی نگهداری می شوند . رؤیمی که عضو آژانس هم نیست و هیچ نظارتی بر فعالیت های هسته ای آن وجود ندارد .
کشورهای 1 + 5 که مدعی اداره دنیا هستند این رژیم جعلی را به بیش از 400 بمب اتمی مسلح کرده اند .
رژیم بی مسئولیتی که با هواپیمای اف 35 اهدائی آمریکائی ها به منازل فلسطینی های محاصره شده و مظلوم وبی دفاع حمله کرده و بیش از 15000 نفر را شهید و مجروح کرده اند .
حکومت اسلامی با شرکت در مذاکرات و تلاش صادقانه در رفع نگرانی و همکاری بیش از حد با آژانس و نظارت شدید آژانس هیچگاه در فکر فعالیت های نظامی هسته ای نبوده و نیست و نخواهد بود .
آخرین اخبار