مدیر اداره سلامت شهرداری منطقه 10 از اجرای ویژه برنامه مسیر سبز با محوریت آسمان آبی، زمین پاک در سطح منطقه خبر داد.

مهناز میرزایی مدیر اداره سلامت شهرداری منطقه 10 در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به روز جهانی بهداشت و سلامت اظهار کرد: به مناسبت روز جهانی بهداشت و سلامت ویژه برنامه مسیر سبز با محوریت آسمان آبی، زمین پاک در بوستان تهرانی برگزار می شود. 
 
وی افزود: رویکرد برنامه های سلامت منطقه براساس ارتقاء سطح آگاهی شهروندان و پیشگیری از بیماری ها و مشکلات روحی و جسمی با مشارکت شهروندان است و بر همین اساس همزمان با روز جهانی سلامت و بهداشت ویژه برنامه مسیر سبز با محوریت آسمان آبی، زمین پاک اجرا می شود. 
 
میرزایی تصریح کرد: اداره سلامت منطقه برنامه مسیر سبز را با موضوع ایمنی مواد غذایی از مزرعه تا سفره با همکاری و مشارکت اداره شهروندی، معاونت خدماتی شهری و ترافیک روز سه شنبه 18 فروردین ماه از ساعت 10 تا 12 در بوستان تهرانی اجرا می کند. 
 
میرزایی در پایان گفت: این برنامه با محتوای ایستگاه نقاشی، اندازه گیری توده بندی،بینایی سنجی، ماروپله، جاده سلامت، ایستگاه خلاقیت و کاردستی، اجرای نمایش و مسابقه همراه با اهدای جوایز برگزار می شود، همچنین دانش آموزان با حضور در این بوستان و راهپیمایی نمادین با در دست داشتن پلاکاردها و سردادن شعارهای سلامت این روز را گرامی می دارند. 
 
انتهای پیام/ 

برچسب ها: شهرداری ، محوریت ، بهداشت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار