این روزها باشگاه پرسپولیس دستخوش تغییراتی از جمله جا به جایی بازیکن‌ها و یا سرمربی شده است.

سوشا برای ارایه توضیحات به باشگاه رفت/ دنیزلی گزینه جدید پرسپولیس
به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، سوشا مکانی دروازه بان تیم پرسپولیس برای حل مشکلات و توضیحاتی درباره رفتار‌های خود به  باشگاه پرسپولیس رفته تا در خصوص اخراج  خود نیز صحبت‌هایی را با نژاد فلاح داشته باشد. 
 
از طرفی دیگر نیز احتمال دارد درخشان در خصوص استعفای خود از سرمربیگری تیم پرسپولیس امروز جلسه‌ای را با مسئولان باشگاه داشته باشد و درباره این مسئله تصمیم نهایی را بگیرد تا هر چه زودتر تکلیف سرمربیگری تیم مشخص شود. 

از نکات دیگر طبق شنیده‌ها گفته می‌شود که دنیزلی یکی از گزینه‌های سرمربیگری تیم پرسپولیس است که مسئولان در صدر جذب او برای تیم هستند و قرار است طی روزهای آینده مذاکرات با وی صورت بگیرد. 

از سوی دیگر فرناندو گابریل نیز برای پیگیری و دریافت مطالبات و رسیدگی به کارهای شخصی به باشگاه پرسپولیس آمد تا درباره این مسئله صحبت‌هایی را با مسئولان باشگاه داشته باشد.

طبق شنیده‌ها از منابع آگاه سوشا مکانی با جریمه 20 درصدی از سوی مسئولان باشگاه پرسپولیس مواجه شده و پس از پرداخت آن به تمرینات تیم و ادامه فعالیت خود خواهد پرداخت.

لازم به ذکر است حمید درخشان امروز ساعت 12 به باشگاه پرسپولیس رفت و هنگامی که خبرنگاران از وی سوال کردند که چرا پس از استعفای خود به باشگاه آمده و با چه کسی جلسه دارد وی با لبخند اظهار داشته که خودم با خودم جلسه دارم.

وی به خبرنگاران توضیح داده که حضورش بر روی نیمکت پرسپولیس در بازی با النصر هنوز نامشخص است.

انتهای پیام/
برچسب ها: تیم ، باشگاه ، دستخوش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار