دبیرکل حزب سبز گفت:طبق برنامه‌ای که طراحی کردیم در ابتدای امسال یعنی اواخر فروردین ماه یا اوایل اردیبهشت ماه کنفرانسی بامحوریت"کهنه سربازان مخالف جنگ طلبی در آمریکا" تحت عنوان صلح سبز برگزار خواهد شد.

"حسین کنعانی مقدم" در گفتگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های باشگاه خبرنگاران با اشاره به برگزاری کنفرانس حزب سبز در چند روز آینده اظهار داشت: طبق برنامه‌ای که طراحی کردیم در ابتدای امسال یعنی اواخر فروردین ماه یا اوایل اردیبهشت ماه کنفرانسی بامحوریت"کهنه سربازان مخالف جنگ طلبی در آمریکا" تحت عنوان صلح سبز برگزار خواهد شد.

دبیرکل حزب سبز ادامه داد: در این کنفرانس از دبیر کل احزاب آسیایی دعوت بعمل آمد که در پانزدهمین سالگرد تأسیس حزب سبز به ایران بیایند و در حال حاضر مشغول رایزنی با وزارت کشور و وزارت امورخارجه برای این مهم هستیم.

وی در پبایان به عنوان برنامه‌های دیگر این حزب گفت: در رابطه با مسائل کشور نیز بحث آماده شدن برای انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی پیش روست که ماطبق معمول در ائتلاف‌ها و گروه‌های حزبی رایزنی‌های لازم را انجام داده تا افرادی که صلاحیت‌های مورد نظر را دارند برای ورود به انتخابات مجلس شناسایی و دنبال کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار