بزرگترین پارک استان کردستان در شهرستان بانه با مساحت 208 هکتار در دامنه کوه آربابا و دوکانان وبا مشارکت سرمایه گذار خارجی ساخته میشود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران سنندج, سامان مهران سخنگوی شورای اسلامی شهر بانه شورای اسلامی گفت: سرمایه مورد نیاز برای اجرای این پروژه که صد در صد آورده سرمایه گذار است حدود 700 میلیارد ریال برآورد شده است که در مقایسه با بودجه 140 میلیارد ریالی سال 93 و همگام با افزایش 220 در صدی بودجه نشان از تغییراتی گسترده در سال جدید در شهر بانه خواهد داشت.
 
وی افزود: این پروژه شامل پارک جنگلی، باغ هنر، سالن آمفی تئاتر، فضای نمایشگاهی، شهر بازی روباز و سرپوشیده، پارک آبی، سینمای روباز، رستوران، کمپینگ و متل، پارکینگ، آبشار و فواره ، سورتمه ریلی و تله باس است.
 مهران گفت: این پروژه در نوع خود یکی از بزرگترین و مجهزترین مجموعه تفریحی -اقامتی در منطقه و همچنین عاملی برای جذب بیشتر گردشگر و توسعه پایدار شهر بانه خواهد شد.

انتهای پیام/س

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۷ ۲۲ بهمن ۱۳۹۴
ممنون از همه کسانی ک در این کار زحمت کشیده اند ..
. .. . براستی شهری ب این زیبایی حیفه ک ی پارک خوب زیبا نداشته باشه. ..
........و این متعلق ب همه مردم ایران زمینه .. .. . .
.............................ب امید پیشرفت کشور عزیزمان ایــــــــران جاویدان...............
ممنون از دوستان عزیز ........
Iran (Islamic Republic of)
عبدالله حبیبی ازقزوین
۰۸:۳۹ ۰۷ مهر ۱۳۹۴
سلام.اینجانب بچه قزوین مدت چندماهی درخدمت مردم مهربان وبزرگوار بانه بودم وخیلی خاطرات به یادماندنی درذهنم مانده.بامشاهده سایت .که اشاره به پارک بزرگ بانه داشت بینهایت خوشحال شدم لازم دانستم از شهردار مهترم ودست اندر کاران وهمچنین برادران سرمایه گزار کرد عراقی تقدیر وتشکر کنم.درادامه این کاربزرگ را به برادران حاج فخرالدین .کاک سردار.کاک هی من مجیدزاده.کاک محمدامینی.کاک احمدفیضی.کاک رامین . دایه سلطان.کاک باقی.کاک امید.کاک برهم .وهمچنین آینده سازان کردستان وکشورایران برادرانم هومن.اهوندمجیدزاده.یاسا.راسان.آرتین.آریاز.هما.ره وندپیروزی وهمه دوستان وآشنایان وهمه مردم بزرگ و فهیم بانه تبریک عرض میکنم.
Iran (Islamic Republic of)
غلامرضا حبیبی
۲۰:۰۱ ۰۴ مهر ۱۳۹۴
سلام.من درطول عمرم این افتخار را داشتم که دوسالی در خدمت مردم فهیم و میهمانواز بانه باشم از اینکه باخبر شدم پارک بزرگی در شهربانه درحال احداث است بسیار خوشحال شدم و این کار بزرگ را به مردم بانه مخصوصآ به دوستانم رامین پیروزی وهیمن مجیدزاده با خانواده هایشان تبریک عرض میکنم . ازمسئولین ودست اندر کاران تقدیر وتشکر می گردد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۱ ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۴
ممنون ازبانه