چهارمین کنگره ملی گیاهان دارویی از 22 تا 23 اردیبهشت ماه 1394 در مرکز همایشهای رازی برگزار می شود.

به گزارش گروه علمی باشگاه خبرنگاران، دکتر پیمان صالحی دبیر علمی چهارمین کنگره ملی گیاهان دارویی با اعلام این خبر گفت : این کنگره با هدف ارائه آخرین دستاوردهای علمی و تجاری در حوزه گیاهان دارویی ، داروهای گیاهی و فراورده های وابسته و توسط شبکه ملی پژوهش و فناوری گیاهان دارویی و با همکاری سازمانها و موسسات مرتبط برگزار می شود.

 وی محورهای مورد بحث در این کنگره را شامل: علوم پایه ، کشاورزی و منابع طبیعی ، داروسازی ، پزشکی ، دامپزشکی و همچنین  صنعت و اقتصاد عنوان کرد و افزود: گروه های شرکت کننده در این کنگره کلیه حوزه های علمی شامل  دانشگاه ها ، مراکز پژوهشی و بخش های تولیدی و همچنین بخش های بازرگانی و صادرات خواهند بود.

دکتر صالحی عنوان کرد : حدود 2000 مقاله به دبیرخانه کنگره واصل شد که از میان مقالات رسیده  1200مقاله پذیرفته شد که حدود 50 مقاله به صورت سخنرانی و بقیه به صورت پوستر ارائه خواهند شد و بیش از 30 شرکت تولید کننده و صادر کننده در نمایشگاه جانبی این کنگره حضور خواهند داشت تا توانمندیهایشان را در این نمایشگاه در معرض بازدید شرکت کنندگان قرار دهند. 
   
دبیر علمی چهارمین کنگره ملی گیاهان دارویی گفت : کلیه علاقمندان به شرکت در این کنگره می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت www.ncmp2015.com     مراجعه کنند .

  یادآوری می شود چهارمین کنگره ملی گیاهان دارویی از 22 تا 23 اردیبهشت ماه 1394 در مرکز همایشهای رازی برگزار می شود.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار