عضو کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از مهم‌ترین تغییرات آن که کار بسیار مهمی است بحث تعیین حقوق برای کارمندان دائمی شورای حل اختلاف است.

//////«محمد علی اسفنانی»، عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به مطرح شدن لایحه شوراهای حل اختلاف در هفته آینده اظهار کرد: روز یکشنبه چندین ماده مربوط به لوایح شوراهای حل اختلاف در کمیسیون قضایی تصویب شد و به 40 ماده تصویب شده پیش از این اضافه شد.
 
وی تصریح کرد: از جمله مهمترین اصلاحات لوایح شورای حل اختلاف افزایش صلاحیت رسیدگی به امور مالی از 5 میلیون تومان به 20 میلیون تومان و تعیین حداقل حقوق برای کارکنان شورای حل اختلاف بود.
 
اسفنانی اظهار کرد: از دیگر اصلاحات لوایح شورای حل اختلاف فقدان صلاحیت شوراهای حل اختلاف در خصوص رسیدگی به دعاوی مربوط به اموال غیر منقول بود.

وی ادامه داد: از دیگر اصلاحات لوایح شورای حل اختلاف، داشتن مدرک لیسانس برای اعضای شورا در شهر و همچنین داشتن مدرک دیپلم برای اعضای شورای در روستاها می‌باشد.
 
این عضو کمیسیون قضایی مجلس خاطرنشان کرد: یکی از مهم‌ترین تغییرات آن که کار بسیار مهمی است بحث تعیین حقوق برای کارمندان دائمی شورای حل اختلاف است.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۵ ۰۸ آذر ۱۳۹۴
لطفاً مصوبات را موردی بیان نکنید بلکه مشروح و.مبسوط بفرمایید تا جزییات هم برای خوانندگان مشخص شود. باتشکر.
آخرین اخبار