بیست و سومین همایش ارگانهای دریایی خرداد ماه امسال در استان مازندران برگزار می شود. شعار این همایش" برنامه های توسعه کشور، اقتصاد مقاومتی:دریا" انتخاب شده است.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران؛ به نقل از روابط عمومی وزارت نفت، بیست و سومین همایش ارگانهای دریایی بعنوان بزرگترین رویداد دریایی کشور با حضور مقامهای ارشد کشوری و لشکری، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و اعضای جامعه بزرگ دریایی کشور چهارم و پنجم خرداد ماه امسال به میزبانی شرکت ملی نفتکش ایران در شهر محمودآباد استان مازندران برگزار می شود. 

بر اساس گزارش روابط عمومی شرکت ملی نفتکش ایران، همایش بیست و سوم در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری و با تمرکز بر اقتصاد مقاومتی در چهار محور" ایمنی و محیط زیست دریایی؛ الزامات و بسترهای مورد نیاز در اقتصاد مقاومتی"، " الزامهای ناوگان تجاری، صیادی و مسافری در بسترهای توسعه و اقتصاد مقاومتی،"  "نقش بنادر، لجستیک بندری و زنجیره تامین در توسعه دریامحور با تاکید بر سیاستهای اقتصاد مقاومتی" و " نقش سرمایه انسانی در صنعت حمل و نقل دریایی باتاکید بر سیاستهای اقتصاد مقاومتی" برگزار خواهد شد.

برگزاری چهار پنل و ارائه مقالهای تخصصی و کاربردی در محورهای مذکور از جمله برنامه های پیش بینی شده در بیست و سومین همایش ارگان های دریایی است.

این سومین بار است که همایش هماهنگی ارگان های دریایی به میزبانی شرکت ملی نفتکش ایران برگزار می شود.پیش ازاین، همایش دوم (خرداد ٦٩ درجزیره خارک) و همایش چهاردهم (اردیبهشت سال ٨٥ در محمودآباد) به میزبانی این شرکت برگزار شده بود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار