نایب رئیس بانوان فدراسیون کاراته گفت: امسال 2 هدف مهم در کاراته بانوان داریم و امیدوارم امسال سال استمرار موفقیت کاراته باشد.

اهداف مهمی برای کاراته بانوان داریم/امسال سال استمرار موفقیت کاراته استعشرت شاه محمدی نایب رئیس فدراسیون کاراته بانوان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: همانگونه که سال گذشته سالی پر بار و پر از موفقیت برای کاراته بانوان بود، امیدواریم امسال نیز درخشش کاراته باشد و این موفقیت‌ها استمرار داشته باشد.

وی در ادامه بیان داشت: امسال 2 هدف مهم در کاراته بانوان داریم، یک مسابقات قهرمانی بزرگسالان آسیا که شهریور ماه در کشور ژاپن برگزار می‌شود و دومین هدفمان مسابقات جهانی رده سنی نوجوانان و جوانان زیر 21 سال که آبان ماه در کشور اندونزی برگزار خواهد شد.

شاه محمدی خاطر نشان کرد:‌ در مسابقات جهانی نوجوانان و جوانان تا کنون هیچ گونه مدالی کسب نکردیم و در دومین حضورمان در این مسابقات برای اولین بار نگاهمان به کسب مدال است.

وی در پایان به حضور داوران خانم جهت شرکت در کلینیک داوری که قرار است امسال در یکی از کشورهای حوزه خلیج فارس برگزار شود اشاره داشت و تصریح کرد:‌امیدواریم بتوانیم در این کلینیک داوری تعدادی زیادی از داوران خانم را شرکت دهیم با بتوانند اولین درجات آسیایی شان را کسب کنند.
 
وی یادآور شد:‌ تدبیری که فدراسیون انجام داده مبنی بر حضور بیشتر داوران خانم در این باره می‌باشد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار