اشتاینیتز: آمریکا موضع خود در قبال ایران را تغییر داد

وزیر امور استراتژیک رژیم صهیونیستی نتیجه مذاکرات لوزان را یک "ناتوافق" خواند و مقامات آمریکا را به خاطر تغییر موضع در قبال ایران سرزنش کرد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از اسرائیل نشنال نیوز، یووال اشتاینیتز، وزیر امور استراتژیک رژیم صهیونیستی نتیجه مذاکرات لوزان را یک "ناتوافق" خواند.

به گفته اشتاینیتز، "آنچه در لوزان رخ داد یک ناتوافق است، چرا که توافق، نوشته و امضا می شود. پس آنچه که به عنوان توافق به مردم معرفی شده، یک چارچوب مبهم و تجربه ای رقت انگیز برای دیپلماسی بین المللی است."

وی در ادامه افزود، "مساله این جاست که این ناتوافق، هیچگاه نمی تواند ایران را از دست یابی به سلاح اتمی باز دارد. در هیچ جای دنیا چنین موضوعات مهمی نانوشته و امضا نشده باقی نمی ماند؛ در حالی که هیچ متن ملموس و قابل ارائه ای در لوزان به امضا نرسید."

اشتاینیتز همچنین مدعی شد، "ریشه این اشتباه تاریخی به آمریکا که در راس قدرت های جهانی قرار دارد باز می گردد. آمریکا باید بر عقیده دو سال پیش خود مبنی بر انحلال کامل تاسیسات هسته ای ایران پافشاری می کرد و هیچگاه تغییر عقیده نمی داد، همچنان که اسرائیل هیچگاه موضع خود را در قبال ایران تغییر نداد. اگر توافق لوزان نهایی شود، ایران روز به روز بر قدرت سانریفیوج های خود خواهد افزود و خیلی زود به سلاح اتمی دست خواهد یافت."



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۳ ۲۳ فروردين ۱۳۹۴
آنچه که باید واقعا مورد رسیدگی فوری قرار بگیرد ، دستیابی و وجود بیش از 400 بمب اتمی و فعالیت های هسته ای میکربی و شیمیائی رژیم جعلی ، ضد بشری ، جنایتکار و پست و پلیدی است که مردم بیگناه فلسطین را بدون در نظر گرفتن سن و سال و جنسیت در سال های متمادی در بازداشتگاه های خود نگهداری و با هواپیمای های اف 35 اهدائی رزِم جنایتکار آمریکا به منازل بی دفاع غزه حمله می کند و سازمان بی خاصیت ملل و آژانس بی خاصیت تر آن با حمایت از این جنایت ها سکوت اختیار کرده اند .
آخرین اخبار