مدیر موسسه فرهنگی شهرستان ادب معتقد است: حوزه هنری یكی از مهم‌ترین كانون‌های انقلاب اسلامی بوده و پایگاه شعر انقلاب است.

به گزارش حوزه ادبیات باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری؛ علی‌محمد مودب، مدیر موسسه فرهنگی شهرستان ادب،  با اشاره به فرارسیدن سالروز هنر انقلاب اسلامی اظهار كرد: اینكه هنر انقلاب اسلامی برجسته شود و روزی به این نام در تقویم نوشته شود، اتفاق مباركی است.

وی ادامه داد: با آنكه همیشه در تاریخ كشورمان شرافت، مردانگی و آرمان‌های والا را جستن، هدف هنرمندان بوده است، اما هنر انقلاب اسلامی در سایه امام خمینی (ره) و شهدا تعریف و رنگ دیگری به خود گرفته است. به ویژه كه یكی از آخرین متن‌های بنیان گذار انقلاب، درباره هنر متعهد و ارزشی بوده است و روز هنر انقلاب نیز بهانه ای برای پرداختن و توجه به این گونه هنر است.

مودب همچنین با اشاره به نقش حوزه هنری در پرورش هنرمندان انقلابی و تبیین هنر انقلاب اسلامی، گفت: حوزه هنری یكی از مهم‌ترین كانون‌های هنر انقلاب اسلامی است و در بخش‌های مختلف توانسته است در این عرصه تاثیرگذار باشد و در حوزه شعر نیز می‌توان گفت این نهاد پایگاه شعر انقلاب است.

این شاعر كشورمان خاطرنشان كرد: حوزه هنری جایگاه شناخته شده ای در بین هنرمندان و مردم دارد و امیدوارم در این سال‌ها نیز همچون گذشته بدرخشد و فعالیت‌هایش را با موفقیت ادامه دهد.

جشن هنر انقلاب ۱۹ فروردین در تالار سوره حوزه هنری برگزار و چهره سال ۹۳ هنر انقلاب معرفی شد.


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.