سرپرست تیم فوتبال پدیده گفت: با توجه به اتفاقات پیش آمده در بحث پرداختی های بازیکنان اما باید بگویم که تیم پدیده منحل نخواهد شد و مجموعه پدیده درصدد است تا هر چه زودتر مشکلات را برطرف نماید.

پدیده منحل نمي‌شودحسینی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران درباره پاس نشدن چک قرارداد بازیکنان اظهار داشت: با توجه به هماهنگی های انجام شده قرار بود اولین چک قرارداد بازیکنان در روز گذشته پاس میشد اما متاسفانه این امر صورت نگرفت و به همین خاطر بازیکنان از این مسئله ناراحت و ناراضی شدند و اتفاقات پیش آمده باعث شد که شوک سختی به تیم وارد شود.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه چک قرارداد برخی از بازیکنان پاس نشد، بازیکنان ناراضی محل تمرین را در روز گذشته ترک کردند و به همین خاطر تمرینات تیم لحظاتی به تعویق افتاد اما در هر صورت مجموعه پدیده اعلام کرده که به تمام تعهدات خود پایبند است و قصد دارد تا در اولین فرصت پرداختی های قرارداد بازیکنان را انجام بدهد چرا که این مجموعه نسبت به پرداخت قرارداد بازیکنان تعهد دارد. همچنین طی صحبت هایی که کادر فنی و سرپرستی با بازیکنان انجام داده اند قرار بر این شد که بازیکنان کمک های لازم را انجام دهند تا هر چه زودتر مشکلات بوجود آمده رفع شود.

حسینی تصریح کرد: به نظر من مهدی نظری، غلامی و صلصالی در تمرین روز گذشته تصمیم عجولانه ای گرفتند و زودتر از دیگر بازیکنان به رختکن رفتند اما بازیکنان دیگر در صدد هستند با توجه به روز ولادت حضرت زهرا (س)بازی فردا در مقابل تیم پیکان را انجام دهند و باعث خوشحالی دل هواداران خراسانی شوند و قصد دارند بازی خوبی را ارائه بدهند و مجموعه پدیده نیز پیگیر مشکلات بوجود آمده است تا هر چه زودتر این مسائل را برطرف نماید.

سرپرست تیم پدیده عنوان کرد: در تمرین امروز تیم نیز 3 بازیکن ناراضی از پرداختی های باشگاه شرکت نکردند و احتمال اینکه مهدی نظری، غلامی و صلصالی به بازی فردا در مقابل تیم پیکان نرسند زیاد خواهد بود و از طرفی دیگر اعضا تیم قرار است که ساعت 16 بعداز ظهر امروز عازم تهران شود تا در مقابل تیم پیکان بازی جوانمردانه و خوبی را به نمایش بگذارد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بحث منحل شدن تیم شایعه ای بیش نیست و تکذیب میکنم چرا که مجموعه پدیده با تمام قدرت به دنبال این است که شرایط خود را در جدول بهبود بخشد و در سال آینده برای مشهد مقدس نماینده خوبی باشد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار